![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jättekul med karneval! När vi var där för fyra år sen gick tåget förbi Saluhallen. Vi parkerade oss på ett kafé en trappa upp, mitt emot saluhallen, och hade första parkett!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, tänk ändå att det blev fällande dom för hägermördaren. Vem hade trott det?
I Sverige hade han nog släppts i brist på bevis, eller också hade dom lagt med utredningen direkt pga resursbrist. /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Ärligt svar vill jag ha av er....Jag tycker lite synd om jägaren.... 800 euro är mycket för en grek....och hade det varit längre bort från byn hade det varit tillåtet om jag fattat rätt....???? Nu kanske allt blev rätt enligt paragraferna, men jag får nog ta skämsmössan på, som turist och gäst I landet hade jag nog inte anmält
![]() ![]() Arne, går Du säker nu för jägaren??? Lissi - som kanske har helt fel???? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Avfyra skarpladdat vapen inom tätbebyggt område? Då känns inte bötesbeloppet fel. Minns jag inte fel, rusade marodören direkt från baren. Vem vet vad han kunnat träffa eller inte i sitt tillstånd.
Tycker inte ett dugg synd om karln. Även om jag kanske inte hade polisanmält, så tycker jag i slutändan att Arne gjorde det rätta. Han följde sitt hjärta och polisanmälde. Det tycker jag tyder på kurage! /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Jo det är kurage..men jag är lite orolig för hur mötet med "marodören "nu blir I fortsättningen. Han är väl också stammis på Waters Edge?
Vi får väl höra om det vid nästa besök kanske? Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det blir spännande...
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja Netwolf, den var nog bra!
![]() ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Alla verkade ha så trevligt förra veckan. Särskilt Tommy, som även badade i havet. Strongt!!!! Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Arne och Birgitta, ni verkar verkligen ha tur med vädret. Men när jag kollar Forecas prognos så ser det ut som nästa vecka skulle vara ostadigare. Så kanske regnet kommer då.
Kunde inte låta bli att kolla ert boende på nätet och det verkar riktigt intressant. Att bo i gränderna har ju sin egen charm. ![]() Ha det fortsatt fint! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka soliga härliga bilder, man blir alldeles sjuk!
Fin katt också, och fint att den får smörja kråset <3 Jag kikade på hotellets web, ser ut att vara ett jättefint ställe! |
![]() |
|
|