|
|||
|
|||
Sv: Fira jul och nyår på Rhodos
Tack för årets första resebrev med jättevackra bilder och trevlig läsning! Fantastiskt att det kan blomma så i december.
Anne |
|
||||
|
||||
Med snökaoset i Göteborg känns det väl väldigt långt från dina blommor och växter på Rhodos, Annki?
Men har man ett resebrev kan man ju njuta ändå. Birgitta, som ändå har 20 underbara tulpaner samt lite Erickaljung ute att njuta av. |
|
||||
|
||||
Underbara bilder från vackra Rhodos!
Tack Anki Ulla |
|
||||
|
||||
Tack för alla era vänliga ord. Jag ville dela med mig lite av julstämningen på Rhodos, men även visa hur underbart vacker blomningen är där, även under vintern. Roligt att ni uppskattade det.
Citat:
Citat:
Citat:
https://www.flickr.com/photos/660171...57627251177023 |
|
||||
|
||||
Även jag vill tacka för ett jättefint resebrev! Jättefina bilder som vanligt från dig
Själv har jag bara varit på Rodos i november då dom började sätta upp sina dekorationer. Hoppas på att snart få komma dit i december Tack ännu en //maji |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Annki;380260]Tack för alla era vänliga ord. Jag ville dela med mig lite av julstämningen på Rhodos, men även visa hur underbart vacker blomningen är där, även under vintern. Roligt att ni uppskattade det.
Tack för alla härliga foto! Vintern -84 var jag själv kvar på ön, men har inga fotografier alls från juldekorationerna i stan. Däremot kokte min väninna en variant av julskinka (klent minne, minns inte VAD det var) och det koket blev totalt misslyckat och den s.k. julskinkan bars ut till soptunnan! Men vi fick en bra jul ändå och drack bl.a. kaffe utomhus på Annandagen. Känns givetvis som igår. |
|
|