Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2006-03-17, 22:28
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 2 085
Standard Från: Vad längtar du till

Citat:
Ursprungligen postat av Peter
- typisk torgsittare men fortfarande obokad...

Med risk för urspårning: Du borde komma på våra fester i LULE! Vi har en fenomenal matchmaker i ivi!!


Stort tack för erbjudandet, men med obokad menade jag att jag ännu inte beställt någon resa. Fast jag är faktiskt obokad annars också Men det klart jag varit i Lule. En av mina fd svärfäder (!?) bodde där! Precis upp till höger innan man kör bron över älven. Firade Midsommar några mil norr om Lule för dryga 15 år sedan. Försökte köra över renar med bilen, slogs förtvivlat med mygg och misslyckades totalt med att dra upp någon öring ur älven där... Till till släktens synnerligen dåligt dolda förtjusning... Men det var vackert...

Men tyvärr så är det rätt långt från Svedala, strax söder om Malmö, till Lule... Så Ivi får nog inrikta sig på någon annan...

Peter
Svara med citat
  #2  
Gammal 2006-03-17, 22:49
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 5 566
Standard Sv: Från: Vad längtar du till

ÄNTLIGEN en tråd i min smak

Citat:
Ursprungligen postat av Peter
- typisk torgsittare men fortfarande obokad...
Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet
Med risk för urspårning: Du borde komma på våra fester i LULE! Vi har en fenomenal matchmaker i ivi!!
Citat:
Ursprungligen postat av Peter
Stort tack för erbjudandet, men med obokad menade jag att jag ännu inte beställt någon resa. Fast jag är faktiskt obokad annars också (...)Men det klart jag varit i Lule. (...) Försökte köra över renar med bilen,
KAN man misslyckas?? Problemet brukar ju annars vara att få dom att flytta på sig Med risk för att få på moppo med anledning av synpunkter i annan tråd, dristar jag mig till att påstå att det finns ETT ENDA folkslag i världen som i sin näringsutövning dagligen äger juridisk rätt att utsätta andra för livsfara... Men jag lämnar gärna den diskussionen därhän (i alla fall i detta forum).
Citat:
Så Ivi får nog inrikta sig på någon annan...
Om detta råder inget tvivel

Fast nog är det synd att du inte tänker om... Vi som ska ställa till med ett riktigt aprilskämt
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT