|
|||
|
|||
Jag måste alltid ha en resa på gång.
I slutet av april blir det en kulturresa (kultur=besök och inköp av vin på Calles i Rostock) till Rostock, i slutet av maj blir det Estland, Lettland, Litauen och Polen och i december en 20 dagars cykeltur på Cuba.
Härligt att ha något att se fram emot. /pawik |
|
|||
|
|||
Sv: Jag måste alltid ha en resa på gång.
Citat:
Fast det är ju för att vi är pensionärer vi kan göra så.... Hitta billigt, åka när vi vill.... Lissi - priviligierad |
|
||||
|
||||
Du är lycklig du pawik!
|
|
||||
|
||||
Jag vill oxå va panschis!
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=pawik;385937]I slutet av april blir det en kulturresa (kultur=besök och inköp av vin på Calles i Rostock) till Rostock, i slutet av maj blir det Estland, Lettland, Litauen och Polen och i december en 20 dagars cykeltur på Cuba.
Härligt att ha något att se fram emot. Härligt, pawik! Likadant är det för mig ...minst en... Slottsresa till Polen i påskas, Polen med Krakow och Zakopane i början på maj, Kalymnos i slutet på maj, Telendos i slutet av augusti, Lefkas i slutet på september och julmarknadsresa till Celle i Tyskland i december... Jag är inte pensionär ännu, men använder all min semester till resor... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citat:
Har du några tips eller info om hur Kuba är som resmål kan du väl berätta! Katitzi |
|
|||
|
|||
Efter fyra långa resor med Rosa Bussarna skall jag nu testa Läs och Res. Dom har tre cykelresor/år till Kuba. Vårens har redan gått och höstens båda resor är redan fullbokade. Jag fick sista platsen på decemberresan. Mera info finns på Läs och Res hemsida.
/pawik |
|
||||
|
||||
Bara lugn, det blir så småningom .
Abi (som väntar på att även maken ska pensionera sig) |
|
||||
|
||||
Katitzi, jag reste till Kuba för två år sen och det är den bästa resan jag gjort i mitt liv. Ingen annan plats i världen som kan slå Kuba. Att åka runt där är väldigt smidigt och billigt.
|
|
||||
|
||||
Okej.
Jag vill inte på något sätt förringa dina upplevelser eller lägga sordin på stämningen, men det finns ju många områden där Kuba kommer låångt efter andra länder... /kimmen |
|
||||
|
||||
Det håller jag med om men fortfarande har ön en charm som fattas alla andra platser :-)
|
|
|