|
|||
|
|||
Sv: Kommentera mera!
Jag störde mig inte på det Lissi.. om det nu blivit någon missuppfattning går det väl alltid att rätta till!.
|
|
||||
|
||||
Asch, Lissi. Ingen tar illa upp
@Chras. God bättring. Hoppas det går åt rätt håll, så du får ta lite bilder till i Grekland |
|
||||
|
||||
Ska bättra mig jag också. Läser rätt ofta men kommenterar för sällan! Jenny |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja, jag får la be om ursäkt för att jag drog igång tråden "Kommentera mera". Det tog ju verkligen hus i he...
Nä, skämt åsido. Kalimera är ett ganska snällt forum om man jämför. Jag är medlem på flera som inte är så snälla, säger bara Flashback. Där snackar vi Troll och käftsmällar var dag, men nu vänder vi blad, som en känd CG sa. Höststormen på forumet kom senare i år. Intressant! /Netwolf |
|
|||
|
|||
Men" Flashback" är väl ett riktigt gräsligt forum tycker jag!
|
|
|||
|
|||
Flashback KAN emellanåt innehålla intressant information men på det stora hela är det mycket suspekt, ja. Jag har för mig att själva sidan har sitt "säte" i Storbritannien så vad beträffar eventuell "kriminellt innehåll" eller dylikt så kan det vara svårare för svensk lagstiftning att göra något.
/Hasse |
|
|||
|
|||
Stor kram Chras
Carina |
|
||||
|
||||
Hej Jag har inte sett den här tråden förrän nu, det var ett tag sedan jag var här. Har inte haft tid, ska försöka bättra mig.
// Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
Välkommen tillbaka |
|
||||
|
||||
Tack! Det är nästan som att vara helt ny, har inte koll på alla funktioner känner jag, men det kommer. Ska bli roligt att se vad det är för några som finns kvar och vilka som är "nya" aktiva
|
|
|||
|
|||
Vi är några gamlingar kvar....Kul att Du är tillbaks och kan kommentera!!
Lissi |
|
||||
|
||||
Kul att se dig igen! Har saknat dig och din lilla smurf.
|
|
||||
|
||||
Smurfen överger jag inte, jag tror att Kalimera är det enda stället jag inte bytt bild på, den känns som jag helt enkelt Minns inte varför jag valde den, men det finns säkert någon förklaring i någon gammal tråd där vi diskuterat våra avatarer.
|
|
||||
|
||||
Det gör det säkert.
|
|
||||
|
||||