|
||||
|
||||
Sv: Re: Kalymnos Village
Citat:
Här är två större bilder på stränderna. Massouri. Myrties. |
|
|||
|
|||
Re: Kalymnos Village
Janne tack
Aldrig behövt badskor innan men då jag läst flera som rekommenderat det blev jag orolig hehe. Men på bilderna ser det ju rätt stenfritt ut |
|
|||
|
|||
Sv: Kalymnos Village
Vi hadde scooter i 5 dager når vi var på Kalymnos. Badet gjorde vi i Vlychadia, der det var nydelig sandstrand. Siste dagen besøkte vi stranden i Massouri der vi bodde, og hadde ingenting å utsette på den. Men så var det det med hukommelsen, da. Jeg kjøpte nemlig badesko på Kalymnos, men kan ikke huske hvorfor!! Jeg er en pingle hvis det ikke er sand på bunnen, så kanskje det var noe der? Kanskje flate steiner uti vannet? Er du en sånn som meg, så kjøp deg badesko. Ikke la det hindre deg i å dra til Kalymnos ihvertfall. Og det er alltids bruk for dem på andre øyer også har jeg erfart.
Vennlig hilsen Pelagia |
|
|||
|
|||
Sv: Kalymnos Village
På Massouri stranden trenges kanhende ikke badesko. Sånt får man kjøpt hvor som helst. Det var først da alderen innhentet meg at det ble behov for den slags . Har forøvrig bodd på Massouri Beach hotell, med Ving, da hotellet var nyrenovert, ca 2012?. Stort og generøst rom, vakkert baderom, fantastisk utsikt. Eneste lille minus var at (mitt) rom med ‘begrenset havutsikt’ var et par tre meter fra nabobygget. Når tavernaen der grillet mat til gjestene, ble balkongen min til et varmebasseng, og oljefettet la seg som et teppe overalt. ...Kunne bokstavelig talt skrive i fettet. Kanhende fikk jeg nettopp d e t rommet fordi jeg reiste alene/ensam? Ikke uvanlig for alene-reisende på pakkereise. Hadde ellers gjerne reist tilbake dit. Men tavernaen ved siden av veldig hyggelig, god mat og toppen utsikt.
|
|
|