|
||||
|
||||
Midsommar.
Ha nu en riktigt trevlig midsommar vart ni än är. 🍓🥂🍓
|
|
|||
|
|||
Sv: Midsommar.
Tack detsamma!
Det önskar vi alla också, Från Limenaria på Thassos Nicke, Lena och Arne |
|
||||
|
||||
O, tack! Först musik på öppna teatern i Chorio, Kalymnos, och sen slappa på terassen och kolla flygplanen som kommer och far över oss. Vore de tysta också skulle jag gilla dem bättre...
|
|
||||
|
||||
Glad midsommar alla!
/ Anne |
|
||||
|
||||
Trevlig midsommar alla resenärer och hemmavarande😊
/ Kajja |
|
||||
|
||||
Tack detsamma önskar jag med en sommaräng från Tilos.
|
|
|||
|
|||
Önskar Er alla en härlig Midsommar
|
|
||||
|
||||
3vlig midsommar allihopa!!!
|
|
||||
|
||||
En trevlig midsommar till alla önskar jag också!
MVH zakka |
|
||||
|
||||
Glad Midsommar!
För oss utan grekisk jord under fötterna, återstår bara att fortsätta att drömma om Grekland. Under min huvudkudde tänker jag lägga bilder (från Kalimera) av följande dröm-öar där jag inte varit på: 1) Karpathos 2) Ikaria 3) Andros 4) Syros 5) Milos 6) Skyros 7) Alonissos Vilka öar lägger ni under huvudkudden? |
|
|||
|
|||
Önskar en glad midsommar till alla!
Sju öar får jag aldrig ihop,vill bara åka till en. Samos Pia |
|
|||
|
|||
Citat:
Glad midsommar allihop! |
|
||||
|
||||
En så stor huvudkudde som täcker alla grekiska öar jag vill till, finns nog inte
|
|
||||
|
||||
Utan rangordning:
Kythera. Elafonissos. Thassos. Skyros. Pserimos. Limnos. Agios Efstratios. |
|
||||
|
||||
Detta måste man ju göra. Kanske kommer man snabbare dit då. Tur att det är ÖAR så att man inte kan ta fastlandet med för då skulle 7 nog inte räcka till. För all del så räcker det inte med 7 för mig annars heller. Men de första 7 jag kommer på så här snabbt är:
1. Leros 2. Amorgos 3. Hydra 4. Chios 5. Folegandros 6. Syros 7. Ithaka Och sen så många till som jag gärna skulle lägga under kudden... / Anne |
|
||||
|
||||
OK, jag skulle behöva minst 2 kuddar under huvudet, men om jag håller mig till en:
Kea Kithnos Kastelorizo Kythera Sifnos Lesvos Chios Och utan inbördes rangordning- Glad midsommar! |
|
||||
|
||||
Janne, vilken underbar sommaräng från Tilos! Men den måste väl vara fotad tidigt på våren?
Mina spontana önskningar under huvudkudden (utan inbördes ordning): Alonissos Skopelos Milos Tinos Symi Sikinos Hydra Ulla |
|
||||
|
||||
Glad Midsommardag!
Roligt att läsa era listor, det är stor del av nöjet med Grekland , att drömma! Örngotten inatt blev ö-gott! Glömde Samos, får drömma om Samous (och Fourni) i natt istället ! |
|
||||
|
||||
Låter härligt det. Samma för oss.
|
|
||||
|
||||