|
||||
|
||||
Inblåst på Milos
Det är full storm! Alla färger inställda! Att bada och sola är inte att tänka på? Vad gör man då på Milos i tre dagar? Ge mig några tips som passar ett par äldre damer (alltså inte bergsklättring eller långa vandringar). Är trött på att sitta inne och dricka ouzo och spela kort!
Hälsning Gunilla |
|
|||
|
|||
Sv: Inblåst på Milos
Samma sak här på Naxos. Det går knappt att stå upp utan att bli bortblåst. Kallt. Långa köer utanför de flesta resebyråer, folk som försöker boka om sina resor. Såg en färja som kom till Naxos vid 20-tiden igår, släppte ut passagerare och stannade kvar. Jag har sällan sett så hårda vindar under alla mina båtluff i Grekland.
Men vinden avtar imorgon på e.m. |
|
||||
|
||||
Citat:
Rekommenderar Plump!! Ett kortspel som är enkelt o roligt. Lycka till och hoppas det blir bättre dagar. / Kajja |
|
||||
|
||||
Enligt sjörapporten så ser det ut att bli ok i morgon och sedan bara bättre
|
|
||||
|
||||
Citat:
Det finns några katakomber och en antik teater som ni kan åka och titta på. Läs mer om det här. Vädret ska bli bättre, så ni kanske trots allt hinner med någon sol- och baddag. |
|
||||
|
||||
Hej!
Faktum är att vi tyckte gruvmuseét var värt ett besök. Intressant att få veta mer om arbetet som utförts och de visade en intressant film där personer som arbetat intervjuades. /Ofelia |
|
||||
|
||||
Vad kul! Då ska jag titta in där nästa gång vi är på Milos.
|
|
||||
|
||||
Ja, någon timme eller två - absolut
|
|
|