|
||||
|
||||
Bussnät på Kefalonia
Angående andra trådar här på forumet där några ej rekommenderar att ta sig runt med buss på Kefalonia (vilket jag absolut inte instämmer i) vill jag visa denna fantastiska film från KTEL Kefalonia som visar hur väl utvecklat bussnätet är på ön samt alla platser det är möjligt att ta sig med buss
Här kommer den |
|
||||
|
||||
Sv: Bussnät på Kefalonia
Vilka fantastiska bilder!
|
|
||||
|
||||
Citat:
PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
Vilken fantastisk reklamfilm! Där har Skånetrafiken något att bita i .
Celbe |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag har åkt mycket buss på andra öar, men på Kefalonia har det aldrig blivit aktuellt av nämnd orsak. Hyrbil & taxi är nog enklast. //Conny |
|
||||
|
||||
Javisst är det! Såg den på busstationen i Argostoli och tänkte att jag måste ju visa den här på forumet också
Åkte buss till många platser på Kefalonia i höstas, "Nema Problema", bara att luta sig tillbaka och njuta av dom fina vyerna man passerar på väg mot sitt mål , ibland behövdes något byte med en anslutningsbuss (inte värre el. jobbigare än här hemma). Vad jag ville med mitt inlägg är, att den som räds för att åka till Kefalonia och tror att man måste ha bil för att komma någonstans, är så inte fallet! Här är en linjekarta på hur långt bussarna sträcker sig över ön. Ha en fin söndag alla! |
|
||||
|
||||
Re: Bussnät på Kefalonia
|
|
|