|
||||
|
||||
Sv: Filmen The trip to Greece
Fick just veta att filmen finns på HBO Nordic och på SF Anytime, samt på fler andra ställen.
|
|
||||
|
||||
Har inte sett den, men läst recensioner i DN och på SVT. Båda gav filmen betyg 3 av 5.
|
|
||||
|
||||
Är nyfiken på att få höra vad du tycker om filmen Janne.
|
|
||||
|
||||
Har tyvärr inte HBO, så du får vänta på min recension.
|
|
||||
|
||||
Sv: Fyra solar!
Den har jag sett. Helst ska den ses på stor duk men det går ju inte nu.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Eftersom filmen är över tre timmar lång så får man trösta sig med fördelen att i streamingvarianten kunna pausa när man vill för att hämta mera öl, fika, toabesök mm. Vad gäller filmen The trip to Greece har jag blivit lite fundersam efter att ha läst mera av beskrivningarna. Handlar det över huvud taget något om Grekland eller grekisk mat? Verkar mest vara två killar som sitter och tjafsar med varann. Och så ska det handla om att utvärdera Michelin-restauranger? Finns det många sådana i Grekland? Masse |
|
||||
|
||||
Masse! Låter som om du redan sett filmen ...🤨
|
|
||||
|
||||
Det har jag inte. Men tack min vän! Av det du skriver förstår jag att jag inte heller behöver se den! Hälsa maken!
Masse PS Det här med omdömen är svårt, både att avge och att läsa/tolka. Hur mycket Greklands-freaks är den eller de som gett filmen 4 solar? DS |
|
||||
|
||||
Såg filmen igår, Njae tycker inte den var så bra, Väldigt seg i mitt tycke.
Det positiva är att det är en hel del fina scener och även en del historia som ges. /Mange |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
Såg filmen på stor duk i fredags, Grand Sveavägen. Japp samma bio Palme var på 28 feb 1986
Var helt ok film, fina vyer Lesbos, Pireus, Hydra, Epidaurus, närheten av Patras, Sami o Ithaka Besökte inga tavernor med varmrätt för 8 E' Nästa gäng vi hyr bil i Grekland så vet vi hur man håller låda i hyrbil |
|
|