|
|||
|
|||
Zakynthos i maj 2021
Black Friday pågår
Airtours börjde helt pötsligt flyga ner tidigare , Joniska öarna redan 7 maj. Kristi himmelsfärd veckan efter. Svårt välja, Kos,Kreta men blev Argassi på Zakynthos.Nere vid bron,2a med pool o frukost. Blir besök i Kalamaki o Shamrock. Hoppas det går buss till Banan beach Firar i helgen med Mythos i frysta glas, Ouzo, citonpotatis, biffteki, tsatsiki Saganaki till förätt |
|
||||
|
||||
Sv: Zakynthos i maj 2021
Grattis till bokningen, och till helgens firande.
|
|
||||
|
||||
Grattis Carle!
Om ni inte har varit på stranden Porto Zorro så är det värt ett besök. Vi åker alltid dit när vi är på Zakynthos. Det är inte alls långt ifrån Argassi. Det finns fina bilder att googla. /Kajja som åxå firar sin bokning ikväll🍾 |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Tror inte vi kommer iväg om 4 veckor pga smittläget i Europa
Grekland har karantän vid inresa Hoppas på juli o september. |
|
||||
|
||||
Är det så?!
Såg på nyheterna på TV4 i förrgår att vad som gällde var antikroppstest, covidtest eller vaccinerad för att få komma dit. I reportaget som var från Chania så stog hotellägare och verklige bad oss nordbor att komma dit. Jag blir inte klok på vad som gäller!!😲 Jag vill ju bara diiit!! / Kajja |
|
||||
|
||||
Ja, det är nog klokt att skruva ner förväntningarna till att fler är vaccinerade.
|
|
||||
|
||||
Ja, det är knepigt allting. Den senaste veckorna har det avlidit mellan 70-80 personer varje dag i Grekland. Och de vill öppna upp för turister i mitten av maj, och det är ju bara en månad dit.
|
|
||||
|
||||
Jag mailade med Folegandros i fredags och där skall alla bli vaccinerade imorgon Min hyresvärd hade inga bokningar förrän i juli men hoppades på att det skulle lossna när allt fler småöar blir vaccinerade
//maji |
|
||||
|
||||
Håller tummarna!
|
|
|