![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det hoppas jag också.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, det är outsägligt vackert och genuint (på riktigt, inte turistbroschyrsgenuint) där. Trakten runt Pylos är underbar och utsikten från Anezina är svårslagen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag är superförtjust i denna tråd så jag läste den ännu en gång till.
![]() Såg för ett tag sen att Aegean skall flyga Helsingfors-Kalamata från slutet av mars till slutet av april nästa år. Hoppade ju nästan av stolen av lycka! Även om jag vet att jag inte kan resa då. ![]() Hur är det Janne? Har du fortfarande i tankarna att resa tillbaka till Peloponnesos? Du skulle ju skriva dina memoarer i Limeni, remember? Någon som har planerat en resa till Peloponnesos nästa år? / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Peloponnesos är fantastiskt fint! Har åkt med Aegean Air 4 ggr (2014-2017).Suveränt flygbolag, låga priser och då ingick även mat och dryck!! Tyvärr ingen bokad resa dit, 0ch med rådande pandemiläge får man nog lägga ner resplanerna - tyvärr
![]() /Ulla ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men några resplaner har jag tyvärr inte, inte ens för att skriva mina memoarer. ![]() Jag börjar ärligt talat undra om inte 2022 också är ett förlorat år. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Undrar hur många gånger jag återkommer till denna tråd förrän jag slutligen gör resan till Peloponnesos? ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kommer nog också att återkomma till tråden innan jag kan återkomma till Peloponnesos, som det verkar just nu i alla fall.
|
![]() |
|
|