|
||||
|
||||
Den tuffa bläckfiskfiskaren i Panteli på Leros
När vi kom till Leros för andra gången valde vi att bo i Panteli. Efter en kort stunds letande fick vi napp på Kavos Rooms for rent. Vi hade balkong med utsikt över den fina fiskebåtshamnen. Det var bara en sak som störde utsikten, och det var ett gäng stora och väldigt fula betongfundament.
Då trädde den tuffa bläckfiskfiskaren i Panteli och räddade oss. Läs hela den märkliga historia här. |
|
||||
|
||||
Sv: Den tuffa bläckfiskfiskaren i Panteli på Leros
Det var säkert intressant att titta på dem. Vad är viktigare än bläckfisk?
/ Anne |
|
||||
|
||||
Vilken story! Ibland händer det oväntade.
/NW |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Exakt, och vi hade så kul när vi följde "arbetet".
|
|
|||
|
|||
Jag älskar arbete
Jag kan studera det i timmar!! Sen tränar jag nästan varje dag I dag tränade jag nästan..... |
|
||||
|
||||
Det händer ibland, men inte särskilt ofta, att jag drabbas av plötslig arbetslust. Då sätter jag mig ner och väntar tills anfallet har gått över.
Masse |
|
||||
|
||||
Om det vore så roligt att arbeta som många påstår, så skulle borgmästaren hugga sin ved själv. //Okänd
|
|
|||
|
|||
Citat:
He he, mer OT här....... Såg en bild på webben i går. En helt vanlig skogsväg med en vägbom, någons egen väg som leder ingenstans. Inlagd kommentar från en lustigkurre. "Attans, jag som hade tänkt löpträna idag, vägfan avstängd ! Då måste jag ju gå hem och dricka öl igen". Briljant, pyramidalt roligt !!!! / Hasse |
|
|