![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Så härligt att höra om dina framsteg. Du är en riktig kämpe.
Kerstin |
|
|
||||
|
||||
|
Så skönt att höra att det går framåt med din rehab, du verkar vara en riktig kämpe med positiv inställning. Lycka till med din fortsatta rehab.
Maria |
|
|
|||
|
|||
|
Tack för att du delar med dig, Masse❤️
Härligt att höra att det går framåt i allt från rörelse till att klara dig så mycket mer själv. Det är ju de små framgångarna som leder framåt och du verkar ha koll på det viktiga med delmål. Ja, som så många andra skriver så är du verkligen en fantastisk kämpe. Att du kommer framåt är förstås också en kombo med din initiativrikedom och ditt driv att finna vägar fram till målet. Jag hejar på dig och visualiserar dig görande en full bananas ![]() ☀️-varm kram från mig |
|
|
||||
|
||||
|
Du verkar ha en enorm livsglädje och det gör nog bara gott för dig.
Och du ska även veta att du överför glädje till oss också genom att du finns här på forumet och skriver! Kämpa på hälsar Birgitta! |
|
|
||||
|
||||
|
Så full av beundran över din positivitet! Fortsätt kämpa, så tar du dig igenom detta ❤️
/Netwolf |
|
|
|||
|
|||
|
Masse,
du hjälper oss andra med lättare problem att försöka kämpa på. Vilket föredöme du är! Snart tar du trappen och släpper också rullatorn. Dina inlägg är också uppskattade, ska du veta! / Jannis med hälsningar från Östersund |
|
|
|||
|
|||
|
Du är en riktig kämpe, jag har den största beundran för dig och ditt focus att bli återställd
|
![]() |
|
|