![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Igår, (20 april 2024) slog en blixt ner i tavernan och den började brinna. Tyvärr brann hela restaurangen, köket och uteserveringen upp. Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt går att återställa.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nej, vad tråkigt !!
![]() Som hade så god mat och vacker utsikt....... Catlady, ledsen....... |
|
|||
|
|||
![]()
What😳
Vilken katastrof Har aldrig varit dit men ser ju att det är populärt. Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Nej så tråkigt! Papa Beach var jättemysigt.
Det var en av anledningarna till att jag kunde tänka mig ett nytt Samosbesök. / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj, så tråkigt. Där ser man, åskan är farlig. Hoppas de kan bygga upp tavernan på nytt. Har aldrig varit på Samos, men det såg ju trevligt ut.
/ Anne |
|
|||
|
|||
![]()
Så tråkigt. Verkligen god mat och speciellt ställe att bada. Där man kan ligga i olika nivåer. Kommer säkert att återuppstå.
|
|
||||
|
||||
![]()
Å !
![]() Så hemskt för ägarna att tavernan går upp i rök, ⚡️ ⛈️ helt utan förvarning. Ser underbart ut på bilden, var ligger Pappa Beach? /Getpinglan 🛩️🛎️ |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Gissar att det är ungefär 10 km. dit från Pythagorion söder ut. Jag har några bilder därifrån i mitt Samos-album i min profil. / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för svaret Kajja!
Ok, jag ska kika! /Getpinglan |
|
||||
|
||||
![]()
Kollat. Fina bilder på Samos Kajja! Gillade den med self service!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så sorgligt, hoppas verkligen de får hjälp att bygga det gen.
// KR |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det är verkligen förfärligt. Jag läste att det har startats en insamling till återuppbyggnaden.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tavernan håller på att byggas upp igen och kommer att öppna inom några veckor.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt att höra!
Det är ett så fint ställe att vara och njuta på ........ Catlady, som önskar sig dit........ |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi kan åxå tänka oss en återvändare till Samos i höst faktiskt..men vi får se..inflygning o landnigen är sååå jobbig! ![]() ![]() / Kajja ![]() |
![]() |
|
|