|
||||
|
||||
Sunda vätskor
Man behöver verkligen svalka sig i Sverige just nu också. Tycker ingenting går upp mot kall retsina. (En del föredrar ju öl, men den skaran tillhör inte jag) Om 8 arbetsdagar har jag lyckligen bunkrat 12 st 500 ml flaskor Malamatina. Bara man köper så många får man beställa hem. Nu får tiden gå snabbt tack. Men det är klart, bubbelvatten funkar ju bra, och lite extra vätskeersättning om man måste anstränga sig.
För samma pris, 792 ca, kan man också få tre liter Olivolja från Happy Olive... check, beställt, tredje dunken inom loppet av ett år. Happy happy snart... /Getpinglan 🐐🔔 |
|
||||
|
||||
Sv: Sunda vätskor
Håller med om att retsina är gott i värmen. Att sitta i skuggan med lite retsina det kallar jag avkoppling. Har just gästat resevännerna som var med oss på resan till Evia i slutet av maj. Och där hos dem drack vi en flaska Malamatina som de hade köpt i Karystos. Vi drack hela flaskan och det var inte en sån där liten flaska, utan 2 liter.
Getpinglan, så roligt att du har beställt Happy Olive igen, den oljan vill man inte vara utan. / Anne |
|
||||
|
||||
Sv: Sunda vätskor
Citat:
Happy Olive levererar såååå fin olivolja, inget annat duger, de andra oljorna bokstavligen bleknar i jämförelse! /Getpinglan 🐐🔔 |
|
|