Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal igår, 23:10
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2015
Ort: Jönköping
Inlägg: 3 869
Standard Jag sliter mitt hår!

...bildligen...klippte av en decimeter i förrgår..MEN...nu tyar jag inte alla sms och Instabilder längre! "ALLA" är utomlands just nu!
Ena dottern landade precis nu på Mallorca, vänner skickar bilder från Cypern, Kreta och Turkiet. Fina drinkar, parasoller, mat o utsikter.

Suttit o letat i panik efter Sista-minuten..var som helst. Ett tag tänkte jag "äh..Turkiet..bara jag kommer till solen"..men sen skakade jag på huvudet och kom till sans igen.

Men en 4 dagars tripp till Costa del Sol skulle väl dämpa min resepanik? Tripp X hade min önskan inlindad som i ett paket...och billigt!
Fuskbokade och naturligtvis tillkom både det ena å det tredje.
Summan blev tråkig och allt var väldigt otydligt när man läste det finstilta. Väldiga vibbar likt Suntrip även om det verkar vara ett svenskt..nåja..skånskt bolag.

Näe...jag får nog se tillbaka på resorna vi har gjort i år för det är ju bara 3 veckor sen vi kom hem. Snart är vännerna hemma igen och solbrännan avtar även från dem och de kommer åxå längta som jag.

Imorgon bjuds det på rådjurssadel
med kantateller, gele', gräddsås mm och en Irish Coffie som ett gosetäcke över hela lördagskvällen. Hösten kan va rätt bra endå.

P.S Masse, vi har 4 infrysta "glassburkar" med vätterkräftor. Nästa helg så..mmm!
/ Kajja
Svara med citat
  #2  
Gammal idag, 05:59
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Finland
Inlägg: 6 109
Standard Sv: Jag sliter mitt hår!

Citat:
Ursprungligen postat av Kajja Visa inlägg
Imorgon bjuds det på rådjurssadel
med kantateller, gele', gräddsås mm och en Irish Coffie som ett gosetäcke över hela lördagskvällen. Hösten kan va rätt bra endå.
/ Kajja
Låter gott! Visst kan man längta bort denna årstid och ännu värre blir det ju mörkare och kallare det blir. Men kanske man skall tänka att borta bra men hemma bäst.

/ Anne
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT