|
||||
|
||||
Jag sliter mitt hår!
...bildligen...klippte av en decimeter i förrgår..MEN...nu tyar jag inte alla sms och Instabilder längre! "ALLA" är utomlands just nu!
Ena dottern landade precis nu på Mallorca, vänner skickar bilder från Cypern, Kreta och Turkiet. Fina drinkar, parasoller, mat o utsikter. Suttit o letat i panik efter Sista-minuten..var som helst. Ett tag tänkte jag "äh..Turkiet..bara jag kommer till solen"..men sen skakade jag på huvudet och kom till sans igen. Men en 4 dagars tripp till Costa del Sol skulle väl dämpa min resepanik? Tripp X hade min önskan inlindad som i ett paket...och billigt! Fuskbokade och naturligtvis tillkom både det ena å det tredje. Summan blev tråkig och allt var väldigt otydligt när man läste det finstilta. Väldiga vibbar likt Suntrip även om det verkar vara ett svenskt..nåja..skånskt bolag. Näe...jag får nog se tillbaka på resorna vi har gjort i år för det är ju bara 3 veckor sen vi kom hem. Snart är vännerna hemma igen och solbrännan avtar även från dem och de kommer åxå längta som jag. Imorgon bjuds det på rådjurssadel med kantateller, gele', gräddsås mm och en Irish Coffie som ett gosetäcke över hela lördagskvällen. Hösten kan va rätt bra endå. P.S Masse, vi har 4 infrysta "glassburkar" med vätterkräftor. Nästa helg så..mmm! / Kajja |
|
||||
|
||||
Sv: Jag sliter mitt hår!
Citat:
/ Anne |
|
||||
|
||||
Sv: Jag sliter mitt hår!
Citat:
Rådjurssadel är magiskt gott! Kantareller min absoluta favorit bland svampar. Irish Coffee gott, även om grekkaffe sketo och en ren whisky får före. Hösten tycker jag mycket om. Näst efter sommaren som är bäst. Och så då .... kräftor!!! Nu kapitulerar jag snart för abstinensen och sliter upp en av mina fyra frysta kartonger. Masse |
|
|