![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Detta är en alldeles underbar kategori!
Så fyndigt. // KR |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Precis!
![]() Citat:
![]() Citat:
Och "Keops pyramid", kände jag till den. Nej. ![]() Hoppas du orkar hålla på med dessa bilder, Janne. De är fina plus den fina kombinationen med olika låtar. / Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Verkligen en rolig tråd!
|
|
|
||||
|
||||
|
"The door" , Teddy Swims / Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag tar en till: "Bridge over trouble water", Simon & Garlfunkel Bilden är från Argassi, Zakynthos. Förra bilden var från Kato Stalos, Kreta. / Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Så bra, det har bara varit ganska få som har reagerat så tänkte att det kan kännas lite tråkigt för dig i längden.
Men nu blev det ju lite fart. Tack också till Kajja och Netwolf! ![]() / Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
"Tre gubbar, tre gubbar från pepparkakeland.." Foto från Kardamena på Kos. / Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
Oj vilka stiliga Mustascher! 👨🏻 👶 👨🏻
|
|
|
||||
|
||||
|
"Det regnar och regnar" med Lasse Stefanz (men vad gör väl det, vi är ju ändå i Grekland!) Bilden är tagen utanför ankomsthallen på Athens airport. Masse |
|
|
||||
|
||||
|
🟠 🧿 Janne vilka läckra bilder! En fröjd för ögat! 🧿 🟠
Masse: Pool är en ny bekantskap. ![]() Skylten i Athen: Jag tänker mest på Its Raining again av Supertramp! ☔️ ![]() När det gäller Grekland vill vi ju mest höra: Here comes the sun för hela slanten... Tack för kontrasterna ! Det är ju så livet är. Senast redigerad av Getpinglan den 2026-01-15 klockan 09:24. |
|
|
||||
|
||||
![]() ”Dancing Queen.” (ABBA.) "Ooh You can dance You can jive Having the time of your life Ooh, see that girl Watch that scene Digging the dancing queen" Bilden är från Vattenfestivalen Kastellorizo. |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||