|
||||
|
||||
Sv: Det grekiska ljuset
Jag vågade inget säga Då är det i alla fall inget fel på ögonen!
|
|
||||
|
||||
Ähhhh! Nog kan ni väl se den vita pricken mitt på bilden Babsan låg på stranden och jäste när jag rörde på fläsket, jag kommer ihåg att det var väldigt varmt den dagen. Jag skickar med en större bild på mig så ni kan se hur jag ser ut, fast denna gång inte gåendes uppför berget
Yeasou Jag.jpg (512x384 - 168 K) Exif Data |
|
||||
|
||||
Citat:
Veronica - 4 dagar, 13 timmar, 52 minuter, 24 sekunder... |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
I inlägg #19 finns en länk till den bilden där yeasou påstår sig synas som vit prick. På den andra bilden - den med print it-knappen - tycker jag snarare han liknar en brun blobba. |
|
||||
|
||||
Nä nu jäklar! Först så klagas det på att man inte syns på bilden, sen när man skickar med en bild på en smal, smäcker, brunbränd ungdomlig man i sina bästa 51 år, då blir man kallad en "BLOBBA" Fy fan va elakt tycker jag
Jag skulle kunna betala en bra slant för att få se hur den bläcksprutan ser ut som skrev ordet "BLOBBA" Hahahahahahaha! Står det inte i forumets regler att personliga påhopp bör undvikas Kom igen och visa ditt rätta jag! MVH Yeasou |
|
||||
|
||||
Förnärmas icke! Blobbor är något mycket fint. Har du sett en bläckfisk utanför sitt naturliga element vattnet nån gång? Det är vad jag kallar blobba.
I ditt fall betydde det att du var behagligt uthälld i solstolen |
|
||||
|
||||
Jag får väl nöja mig med den förklaringen . Blobba, jaha...........Slog ordet Blobba på Google. Ojojojoj! Blobbafett, LillBeckham blev en "Blobba" grå fläck på skolfotot, Blobba ned fiskarna så att de täcks av paneringen, Blobba bäverslem, Blobba= Tjockis, osv!
Man får tacka för det fina namnet MVH BlobbaYeasou |
|
|||
|
|||
You catched it! Universelt..
Citat:
|
|
||||
|