|
||||
|
||||
Kalispera-tröjor
Förra året var det många som frågade efter Kalispera-tröjor. Många är kanske att ta i, men tillräckligt många för att det eventuellt ska vara lönsamt att beställa t-shirts. (Ni som saknar tajtare linnen och toppar får vänta till i höst. )
Anledningen till att Kalispera-tröjor kom på tapeten var att många greker undrade varför man bar Kalimera-tröjor på kvällen. Borde det inte stå Kalispera då? På måndag ska jag beställa fler Kalimera-tröjor, de börjar ta slut. Om det finns intresse beställer jag även Kalispera-tröjor. På framsidan kommer det stå KALISPERA (på grekiska), och på baksidan kommer det stå www.KALISPERA.se. Min tanke just nu är att Kalispera-tröjorna ska vara svarta. Nattens färg. Innan jag lägger ut en omröstning vore det kul om ni kom med kommentarar. |
|
||||
|
||||
Sv: Kalispera-tröjor
Topp !
Vi köper (många, som vanligt). R |
|
||||
|
||||
En Kalispera-tröja vore inte så dumt och dessutom svart - YES!
//Zanét |
|
||||
|
||||
...och negligé med godnatt, kanske kunde var något?
Här blev det visst fredagskväll nivå.... Jag är ingen t-shirt fantast,men skulle däremot kunna tänka mig att ha ett linne, fast inte nödvändigtvis med kalispera, kalimera räcker gott då det är sällan jag har linne på mig på kvällarna. Det känns mer som ett dags- strand- utflyktsplagg. Är det så att det är en ny färg för varje år på kalimera- och ev. kommande kalispera-tröjorna? // Helén Senast redigerad av Hellen den 2006-06-02 klockan 22:26. Anledning: Tillägg |
|
|||
|
|||
Jag köper en! mvh FRANK
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Jag köper ännu fler om du tar hem även barnstorlekar från t ex 2 år och uppåt
//Zanét |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Så B R A, Janne
Jeg liker, og bruker gjerne, sort - og KaliSPERA trøye har jeg ønsket meg lenge Kari |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Kalispera nai nai Bättre än kalimera egentligen ,för det är ju på kvällen man behöver en T shirt.På dan är den oftast för varm.Så jag är med absolut!!! Cia
kalispera |
|
||||
|
||||
Klart jag skaffar Kalisperatröjor, helt givet!!!
|
|
||||
|
||||
Många tycker att det är en bra idé. Tycker ni att svart tröja med vit text är bra?
|
|
||||
|
||||
Citat:
Når det gjelder ideen, Kalis p e r a trøye, så var det nok ikke jeg som kom med den -, men jeg har hatt veldig lyst på en siden forslaget kom fra ???, husker ikke hvem. Kari |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Vet inte när det pratades om kalisperatröjor första gången, men kanske i den här tråden?
http://www.kalimera.nu/forums/showth...ight=kalispera |
|
||||
|
||||
Citat:
Ålder ca 2 mån - 6 mån - 1 år - 1-2 - 3-4 - 5-6 - 7-8 - 9-10 - 11-12 Storlek 50/62 - 62/68 - 74/80 - 86/92 - 98/104 - 110/116 - 122/128 - 134/140 - 146 //Zanét |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi kommer självklart att beställa kalispera-tröjor också, och undertecknad önskar fortfarande alternativ med V-ringning, om det inte blir för besvärligt att få fram. Ivi |
|
||||
|
||||
Kalispera tröjor skulle gärna beställas härifrån också
Riitta |
|
||||
|
||||