![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vid ett tillfälle hade jag likadana strumpor som Lars Orup!
//PO |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Eva L]i ett annars ganska så fånigt ämne.
Tycker nog att även fåniga ämnen kan vara kul!! Camilla |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
År 2001 på Skiathos såg vi både Giorgio Armani och Sting med familj. De hade båtarna bredvid varandra. Giorgio var alltid klädd i vitt. Sting hade en video som rullade hela tiden i båten. Han var ute med hela familjen och promenerade, barnen cyklade oftast. På kvällarna var cyklarna slängda på båtens däck. Giorgio var även han ute och promenerade på strandpromenaden om kvällarna som vilken man som helst förutom att han jämt hade unga, långa damer med sig. Ingen verkade bry sig. Jag har iallafall kort på båtarna vågade inte ta när de var närvarande. Rod Stewart har vi oxå sett på Lefkas.
I år på Kalymnos var en NHL-hoeckeyspelare där, han spelar även i Finlands National team. Vet ej namnet men flera kände igen honom. Han bodde på Plaza. Becky på Scorpion sa att han hade sagt att han tyckte det var bra där för han blev inte igenkänd?! Förra året flög Örjan Ramberg på samma flyg till Kos och han var även med två veckor senare på hemresan. Vi var på Kalymnos men där såg vi honom inte. /Anna |
|
|||
|
|||
![]()
Känner en kille från Hstd som gärna åker till Grekland. När han inte gör det spelar han fotboll med ett rödvitt lag från norra London.
/lemon |
|
|||
|
|||
![]()
Pga mitt jobb,träffar jag många kändisar,senast Roger Moore(dock utan barnflicka...
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har sett Gerard Depardeiu på Cypern 2003!! Han gick med en ung mörkhårig kvinna vid sin sida..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag såg Kiki Danielsson på Arlanda en gång.........fast det var längesen. Hon var fortfarande gift med sin karl och de åkte hela familjen..
Har sett Leif Arhle på Arlanda, han var väl med i Goda grannar eller ngt sånt! Han är konstnär vet jag numera......... Min sambo fotades tillsammans med Björn Borg och Mats Waltin, på VIP läktaren på fotbolls VM i Tyskland. På den tiden Ann Wibble levde, såg jag henne på väg till London.... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av Zanét den 2006-08-25 klockan 21:41. Anledning: För långt citat |
|
||||
|
||||
![]()
jeg har set Rod Stewart på Skopelos
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
og Ivan Rebroff...
|
|
||||
|
||||
![]()
og Mike etellarandet, svensk fodboldspiller
|
|
||||
|
||||
![]()
OK för 2 årsen när jag klättra i berg faktiskt i Nea Makri träffa jag Bruce Springsteen och Tom Hanks som oxå skulle klättra och jag fick hjälpa dem med repen....
Camilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Camilla |
|
|||
|
|||
![]()
Kay Pollak på Donoussa.
Elena P. på flyget till Athén. Arne o Birgitta + Eva L på Fourni ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Eva |
|
|||
|
|||
![]()
..och jag bodde på samma lilla hotell som Dan Ekborg i 14 dagar på Kalymnos..på hans bröllposresa med en ung tjej som han skilde sig ifrån lika fort om jag minns rätt....... Året var väl 1996 tror jag... Jag åkte i samma taxi som honom från hotellet till hamnen i Potia på Kalymnos på väg hem. Jag gillade honom inte innan och definitivt inte mer efter det jag såg under de två veckorna!
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
![]() |
|
|