|
||||
|
||||
Loggas ut plötsligt
Fick ett skumt fenomen i forumet för någon minut sedan.
Då jag klickade på dagens födelsedagsbarn så loggades jag plötsligt ut. Testade samma sak igen och loggades åter ut. Det funkar bra att klicka på någon av de inloggade användarna eller att söka rätt på faödelsedagsbarnen i Medlemslistan och titta på profilen där. Forumet säger dessutom att jag vär här senast kl. 18.02 fast jag till och med har skrivit inlägg efter det. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Sv: Loggas ut plötsligt
åhh, trodde jag var ensam om det! jag loggas ut titt som tätt jag också! jättejobbigt....vret inte om det är min dator eller om forumet fösöker bli av med mig....
|
|
||||
|
||||
Jag loggades också ut plötsligt härom kvällen, och i kväll kunde jag inte logga in. Gjorde säkert tjugo försök innan det lyckades.
Ann-Kristin. |
|
||||
|
||||
Jag har upplevt samma sak, men det har varit på .se sidan, inte när jag väljer kalimera.nu.
Prova och se om det är skillnad. // Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
Ann-Kristin. |
|
|||
|
|||
Jag kan inte ens logga in på kalimera.se och inte heller på den "nya" kalispera.se så för mig är det inget problem alls.
Hasse |
|
||||
|
||||
Har haft samma problem sedan jag kom hem från Grekland i juli. Vet inte vad det beror på. Det ska inte spela någon roll vilken adress man kommer ifrån, adressen till forumet är alltd .NU.
Jag ska senare i höst (borde göra det redan idag, men hinner inte) uppgradera forumet, då hoppas jag att buggen försvinner. |
|
||||
|
||||
Nu upptäckte jag hur jag hamnat på kalimera.se fast jag loggat in på kalimera.nu. När man på startsidan klickar på kalimeraikonen uppe i vänstra hörnet ändras adressen till kalimera.se (även om man sedan går vidare till forumet.)
Ann-Kristin. |
|
||||
|
||||
Troligtvis är hänvisningslänken fel i ikonen. Janne kolla detta. den bör vara http://www.kalimera.nu/ men är troligtvis xxx.se Vet inte vad för programm Du använder till webben? Har själv erfarenhet från bl a FrontPage där det ibland kan ske saker så att fel länk hamnar på fel plats. Kolla.
Har själv testat och funnit att när man hamnar på kalimera.se går det inte att logga in. Fast man försöker gå till kalimera.nu är det samma sak. Ända sättet att åter komma in är att släcka ner internet och börja om. Då fungerar det. MVH/Chras Senast redigerad av inkfish den 2006-08-08 klockan 10:02. |
|
||||
|
||||
Nu har jag testat med både .se och .nu men på en annan dator, nu loggas jag inte ut om jag går in på födelsedagsbarnets profil. Jag ska försöka komma ihåg att testa på den andra datorn senare då jag sitter i det rummet.
I vanliga fall går jag till .se med den datorn och .nu med denna (fråga inte varför) men jag har aldrig tidigare haft problem med att jag loggas ut. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Nu har jag testat på nytt med den dator som loggades ut och nu fungerar det hur bra som helst.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Nu är det samma sak igen, jag loggas ut då jag klickar på födelsedagsbarnet, har fungerat sedan jag skrev förra inlägget men nu var det kört.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
På min arbetsdator loggas jag också ut oftast ut redan när jag går mellan inläggen i forumet men på min privata dator händer det aldrig.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén- som inte stött på problemet sedan jag började använda .nu adressen. |
|
||||
|
||||