|
||||
|
||||
Klappat och klart
Vilken härlig kväll det blev i går!
Ungefär samtidigt då Markus från Norrbotten vann "Idol"-tävlingen, blev bokningen klar för vårens resa Så nu blir det en 12-dagars resa till Kreta-Karpathos. Jepp! Det blev dessa två favoriter i repris Vi reser den 12:e maj från Arlanda till Kreta med Sterling och hem den 24:e från Karpathos med Apollo. Och så behöver jag ta endast 7 dagars tjänstledighet från skolan. (Vilken tur att Kristi Himmelsfärdsdagen inte har offrats till produktionen...än.) OM det nu dyker upp superbilliga biljetter till hösten, så blir det kanske en resa till...och då gärna en miniluff i Dodekaneserna eller Sporaderna. Vi får se! Ivi -extra glad i dag |
|
|||
|
|||
Sv: Klappat och klart
Grattis Ivi - det är härligt att ha en resa att se fram emot!
Och miniluff i Sporaderna kan jag varmt rekommendera efter min semester i somras på bl a Skopelos. Trevlig kväll! /Charlotte (som har namnsdag den 12 maj) |
|
||||
|
||||
Det där med Idol spelar väl ingen roll men att resan är bokad är bara att gratulera till
Hoppas det blir en lika bra resa som den i höst, nu känner du ju till båtarna också bosse |
|
||||
|
||||
Citat:
Ska skåla dig till, när drycker serveras ombord den 12:e Ivi |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi får leta oss till akterdäck på båten...det är ju där man har trevligast Ivi |
|
||||
|
||||
Grattis Ivi till resan Skall bara tala om att Markus har en finsk mamma som heter Riitta
Riitta (inte Markus mamma ) |
|
|