![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jeg kommer desværre ikke til Lund i morgen... Noget kom i vejen. Jeg håber, at alle får en trevelig kvel. Måske ses vi næste gang.
Mette |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Nefeli: Trevligt att ses imorgon, men ring nu direkt till EROS på tfn: 046 - 211 28 85
Mette: Synd du inte kan komma denna gång, men kanske ses vi i november då nästa träff går av stapeln Hoppas du ringt till EROS och lämnat återbud //Zanét
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Zanet, jeg har ikke tilmeldt mig, så der er ingen problem ... Kanske vi ses i november
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Tyvärr kan vi inte byta dag nu...alla är inställda på 5:e maj
Du får boka andra lördagen i november istället, då är höstträffen! Skriv in det redan nu...Lissi - 3 dygn från Grekland! |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Det är så många inlägg svårt att hitta, men blev festen 5 maj?
birgitta |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Jo visst är festen 5 maj! Något annat datum har vi nog inte diskuterat.
Lissi |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Citat:
Kanske nästa gång.... birgitta |
|
#9
|
|||
|
|||
|
bon: Boka redan nu lördag 17 nov i Lund så är Du därmed med på nästa träff!
Lissi |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Nu har jag packat klart och ska sova några timmar innan det är dax att sätta sig på flyget till Skåne!
Vi ses på lördag
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
Ja, nu strömmar deltagarna till Lund! I morgon kommer "Kalimeror" till oss också.
Vi ska hinna göra Helsingör innan festen Det ska bli himla kul att träffa er alla!..och solen lyser för fullt även idag... Lissi Senast redigerad av Lissi den 2007-05-03 klockan 06:36. Anledning: Stavfel |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Får man vara med på eran fest rent mentalt eller?
Det låter kul, men det vore rent av roligare att ha en fest här nere. Tänk er ett riktigt grekparty med bara Kalimeror på Kreta. Uffe |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Små kalimeraträffar brukar det vara över hela Sverige från norr till söder samt även träffar i Grekland med större eller mindre antal kalimeror. Knytis eller på restaurang. I höst fyller Kalimera 10 år och jag som varit med under årens lopp hoppas på en riktigt härlig jubileumsträff i Stockholm dit kalimeror från hela Europa enkelt kan ta sig. Någon som när några planer? Själv hade jag tänkt ordna en Umekalimerafest då den förra blev mycket uppskattad och det dansades natten lång men tiden har inte räckt till i år så det får bli nästa vår istället.
Hoppas att ni alla som samlas i Lund får en trevlig kväll, ja det vet jag att ni får och med så långväga gäster kan det väl inte annat än bli bra. Eva |
|
#14
|
|||
|
|||
|
JA visst är det fantastiskt med alla dessa Kalimeramöten! Fast man aldrig sett en del så känns det ändå så bekant och det är inte en tyst sekund på festerna!
Denna gång i Lund är det flera som kommer som man "bara" sett på forumet men som man nu får träffa IRL... ..och meteorologen har lovat fint väder här på lördag Angående 10-årsfesten så måste vi ju avvakta tiills Janne och Camilla kommit tillbaks....men visst skulle det vara kul med en riktig 10-årsfest.. Lissi |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Jeg ønsker dere a l l e en kjempekoselig fest på lørdag
- skulle g j e r n e ha vært der, men ... Vår tur ned svenskekysten og til Danmark blir i begynnelsen av juli og d a arr. det vel ingen treff noe sted, men et l i t e Kalimeratreff skal det bli likevel Kari
|
|
#16
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
#17
|
||||
|
||||
|
Citat:
O m dere e r ledige, og det passer, hilser vi jo gjerne på ![]() Vanligvis tar vi ferje Helsingborg/ør, men en svipp lenger syd og den "nye" fine brua over til Sjælland er jo et godt alternativ. Kari
Senast redigerad av kari den 2007-05-03 klockan 17:43. |
|
#18
|
||||
|
||||
|
Vill också passa på att önska alla en riktigt trevlig middag i Lund på lördag! Ni som ska över till Danmark en sväng, tänk på att vi har helgdag här i morgon, fredag, så om ni ska handla är lördag en bättre dag!
Vi kommer inte till Lund den här gången heller, men gläder oss till att få besök här, ses i Grekland, Sverige/Stockholm.... - skulle vara bra att pricka in ett datum i almanackan för den stora festen redan nu.
|
|
#19
|
||||
|
||||
|
Ja, det bådar gott inför Helsingörturen! Vi ser fram emot en härlig vårdag i Danmark.
Och sen blir det naturligtvis en JÄTTETREVLIG kväll på Eros, för vi Kalimeror är ju så pigga och glada allihop, eller hur? Carina
|
|
#20
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
![]() |
|
|