|
||||
|
||||
Sv: Faros den 20 januari?
Citat:
Det är också bra ju förr de får veta exakt hur många vi blir, så ni osäkra kan väl också mejla mig när ni säkert vet. Ska bli väldigt skoj att träffa så många kalimerare och samtidigt äta och dricka gott! |
|
||||
|
||||
Vi måste kolla upp snart, om vår "sova över hos kompis" är hemma, iså fall dyker vi upp.... 2 st, men återkommer... om det ännu finns plats???
|
|
|||
|
|||
Var på Faros igår kväll och åt så mycket gott!!!! Är fortfarande mätt.
Yvonne |
|
||||
|
||||
Hör av dig när du vet så bokar vi. Det ska väl inte vara några problem. Vi ska nämligen sitta i källaren. De har alltså en våning där nere för större sällskap.
|
|
||||
|
||||
Låter som en trevlig avslutning på det gamla året.
|
|
|||
|
|||
Vi 2 är nu mer eller mindre 100 på att vi infinner oss den 20:e. Det har tidigare varit en fråga om att hinna dit nämligen.
Hasse |
|
|||
|
|||
Vi "are looking forward to it"..vi har inte varit in på hemsidan än...återkommer Katarina.
|
|
||||
|
||||
Då tar jag bort frågetecknet för er!
|
|
|||
|
|||
Hallå där
Det kunde vara kul att så här 17 dagar innan träffen, se en preliminär deltagarlista Hasse |
|
|||
|
|||
Jag hänger gärna med och beställer meny 1.
Hälsningar Ingegerd Öhman Sandhamnsgatan 10 115 40 STOCKHOLM |
|
||||
|
||||
Så här ser deltagarlistan ut. Hoppas den är korrekt. Vill samtidigt passa på att påminna om att ni hör av er till mig och talar om vad ni vill äta. Gå alltså in på faros.nu och kika.
1. Katharina + 1 2. Bossew 3. Anoula + ev 2 4. Ruby + 1 5. Wilda + 1 6. Karinafp + 1 7. Gita + 1 8. Wardakis + 2 9. Frappe 10. Titti 11. Irene + 1 12. Hasse + 1 13. Lisbeth 14. Lelle 15. Athanasia + 1 16. Citronmelissa 17. Yvonne 18. ingegerdohman Det blir 30 om alla kommer, men två är osäkra. 28 blir vi hur som helst. Sedan var det kanske någon mer som ville med? Men så här ser det ut just nu. |
|
|||
|
|||
Nästan hälften-hälften av kända/okända för mig. Ska bli spännande med återseenden och nya. Hasse |
|
||||
|
||||
Har noterat att det är flera än jag som är "nya" och obekanta med er rutinerade Kalimera-rävar, så om det inte är för sent anmäler jag mig också. Jag har med stort intresse en längre tid följt diskussioner och inlägg här på Forum, även om jag själv inte varit aktiv deltagare. Faros är en mycket trevlig restaurang med utsökt mat och jag ser fram emot en trevlig kväll där tillsammans med övriga Kalimeror!
IngegerdN PS. Jag har fastnat för meny 4. DS |
|
|||
|
|||
Citat:
Rutinerad ? Jo, nog är det så för min del. Men vi gamla och ni nya har i alla fall ett gemensamt och det är att vi gillar att vistas i Grekland. Där är vi alla lika ! Hasse |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|