![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Om man inte förstår det roliga i en bild som ligger i roligaste bild kategorin så får man väl rösta lågt på den då!
De som förstår fotografen och tycker det är roligt röstar högt... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Personligen tycker jag att det är helt nödvändigt att ha den begränsningen. En rolig bild ska aldrig behöva en förklaring. |
|
||||
|
||||
![]()
Är det så att det två kategorierna bästa och roligaste bild "alltid" är med och sedan en joker? Eller är även tredje kategorin känd före det är dags att skicka in sina tävlingsbidrag?
// Helén- som i år skall skaffa fler minneskort..., bära med mig datorn..., allt för att helgardera så att man får något passande motiv att skicka in ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bästa och roligaste har alltid varit fasta kategorier. Den tredje har varierat men har alltid varit känd från början.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Då ser jag framför mig bara tråkiga bilder,men det kanske är så att jag saknar fantasi
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Kickie |
|
||||
|
||||
![]()
Om han räknas som turistfälla så har jag ju några bilder
![]() ![]() Har ju sett honom tre år i rad,så Athinon Arena kanske är en turistfälla ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det tycker jag låter som en jätte rolig idé....
![]() (Annars tycker jag också att det inte gör något om kategorin "roligaste bild" försvinner...) |
![]() |
|
|