|
||||
|
||||
Rhodos-Samos
Hej...
Undrar om ngn vet om det går färjor mellan rhodos o samos...kollade lite på färjtabellerna men tyckte mig inte kunna hitta ngn som går direkt... Kan man ta en färja o byta till ngn annan på ngn annan ö? Vill inte gärna behöva ta färjan till aten för att sedan vända tillbaka... Flyg går emellan men det var ju sååå dyrt... Har nära o kära på samos som jag vill hälsa på under min vistelse nere i grekland....så alla tips på hur jag kan åka emellan är mkt uppskattade.... Mvh Lusen |
|
||||
|
||||
Sv: Rhodos-Samos
Citat:
Vad du kan göra är att ta ett byte på Kalymnos, dit går det många båtar från Rhodos och sedan går det några båtar i veckan vidare till Samos. Sedan kan det komma mera ännu innan sommaren, det är inte alla tidtabeller som finns ute ännu. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Precis vad jag skulle föreslå också! MP
|
|
||||
|
||||
Du kan också fortsätta längre norrut än Kalymnos, t ex med Highspeed-båt till Leros eller Patmos. Från dessa öar har det iallafall tidigare år funnits nästan dagliga förbindelser med Flying Dolphin till Samos
Laero Senast redigerad av laero den 2007-05-02 klockan 09:14. Anledning: rättstavning |
|
||||
|
||||
Tack tack....
Ska ta med mig era råd.... Lusen.... |
|
|