|
||||
|
||||
Tack Lisbeth och Lelle
Jättefint ordnat och tur med vädret! Både jag och Gabriel är jättenöjda med kvällen och vill skicka en hälsning till värdparet och alla andra vi träffade ikväll.
|
|
||||
|
||||
Sv: Tack Lisbeth och Lelle
Citat:
Instämmer! Sitter hemma med en ouzo Glad, lycklig och mätt. Tack Lisbeth för en väldigt lyckad kväll med god mat och trevliga människor! Göran & Gabriella |
|
||||
|
||||
STORT TACK från mig också .!!!!! Härlig fest ,skön säng o god frukost Kram Cia
|
|
|||
|
|||
STORT TACK från oss också.
Bopia/Örby |
|
||||
|
||||
Stort varmt TACK till Lisbeth och Lelle från Daniel och mig också!
Ni är enastående, som tänker och fixar och jobbar, för att vi grektokar ska få träffas och äta gott tillsammans! Så himla trevligt och mysigt ni hade ordnat det i er trädgård! Jättekul att ses i verkligheten och träffa gamla och nya vänner. Kramar från Titti |
|
||||
|
||||
Nu när även jag har kommit hem vill jag instämma i alla TACK och andra lovord över den trevliga festen och fantastiska arrangemangen!
Jätteroligt också att träffa alla er som var med och bidrog med härlig stäming och massor med supergod mat! Det här gör vi om |
|
|||
|
|||
Jätteroligt också att träffa alla er som var med och bidrog med härlig stäming och massor med supergod mat!
Det här gör vi om Tack själva alla ni som kom och gjorde kvällen så bra tillsammans med oss Och jag skulle vilja tillägga : Ett stort TACK till Janne som har startat det här fantastiska forum som faktiskt har gjort det möjligt för oss alla att få kontakt med varandra! Och visst gör vi om det! Lisbeth & Lelle |
|
|||
|
|||
Karin, Karin jag skulle bli såååååååååååååååå glad om du kunde dela med dej av receptet på den helt underbart goda pajen som du hade med dej!
Och Goliat (Göran), vilken ooooooooootroligt god baklava du hade gjort! När allt hade stillat sig fram på små timmarna satte vi oss en stund i skenet av tända ljus också njöt vi i fulla drag av det fantastiska bakverket du bidrog med! Och om det är så att någon av er glada har foton, skulle vi (fam K) uppskatta om ni vill dela med er! Vi hann inte med att fota Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam till er alla! Lisbeth, Lelle & Linnea |
|
||||
|
||||
Ha ha Lisbeth, klart du ska få både recept och foton, förhoppningsvis redan nu under helgen.
Tack för en trevlig kväll. Och vädret hade ni verkligen lyckats bra med! Karin med familj |
|
|||
|
|||
Ta o sluta nu!
Man blir änna lite avunschuk!! /pawik |
|
||||
|
||||
Nästa gång, gör som Cia & jag; åk genom halva/två tredjedelar av Sverige för att vara med. Det är TREVLIGT att träffa andra kalimeror! Och man slipper vara avunschuk
|
|
|