|
||||
|
||||
Sv: Det kan bli fullt...
Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Jo, jag räknar in det i den totala resupplevelsen med GA. Först får man vänta i flera timmar på båten, sen drar den på sig ytterligare några timmars försening när man väl kommit ombord.
Bra slogan: "Med GA reser du LÄNGRE" |
|
||||
|
||||
Blev nastan imponerad av GA. Kom till Kalymnos bara 20 minuter efter utsatt avgangstid och till Tilos bara 1 timme sen.
bosse |
|
||||
|
||||
Citat:
Tack så jättemycket för trevligt sällskap Hur gick det med branden? Jag går och deppar här hemma och lyssnar på mina skivor för att bli gladare Skall lämna in alla 7 filmerna i morgon . Ha det bäst.Vi tänker på dig och hela familjen hälsar. Inte minst Matilda Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Jag var där och kan intyga sanningen Där stod Bosse högst upp på däck och vinkade till oss när vi lämnade Kalymnos
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Det förstås kan jag ju inte lova
Riitta |
|
||||
|
||||
Sista hela dagen harnere, tyvarr... I morgon reser vi tillbaka till Sverige. Trist !!!
Aterigen: Tack alla trevliga manniskor som deltog pa arets Kalimeramiddag! Det var mycket, mycket kul att traffa er alla. Och stort tack for alla fina presenter. Junior sander en extra halsning till Matilda :-) Ha det gott!!! |
|
||||
|
||||
Citat:
Pecis innan jag vaknade till liv i morse, hann undra hur många dagar vi har kvar till resan, men sekunden efter fattade jag den hemska sanningen. Resan har vi inte framför oss, utan bakom oss Fast det var härligt så länge det varade Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||