|
|||
|
|||
Sv: Foton från Tinos 21-30 maj
Så blev det som det blev.....har bokat en sen höstresa till Aten med SAS fvb till Tinos 27 okt- 17 nov....tre höstveckor med lugn, vandringar och " bara vara" Jag vill se ön stänga ner efter säsongen, precis som jag såg den öppna i april....Glad är bara förnamnet!
Lissi |
|
|||
|
|||
Härligt, Lissi!..
Visst har du väl varit på Tinos i november tidigare ? Hur var vädret då? Skulle gärna varit i Grekland i november, men i år blir det hela oktober månad på Sifnos och sen eventuellt jul och nyår i Aten. . |
|
|||
|
|||
Jag har varit tre ggr i vecka 44 förut, alltså månadsskiftet okt/nov på skolans höstlov. Hyfsat väder 2ggr med enstaka regnskurar på dagarna och regn hela veckan så gott som en gång. Jag har regnkläder med även denna gång. Vädret rår vi inte över, men hoppas på både sol o bad också.
Lissi |
|
|||
|
|||
Ja, visst är det härligt att vara i Grekland oavsett vilket väder det är!..
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Härligt Lissi!
|
|
|||
|
|||
Guuud så vackert ditt Tinos är, och du kan verkligen konsten att förmedla det också. Tack för det.
|
|
|||
|
|||
Tack snälla!
Lissi |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oj oj vad underbara bilder!! Genuina Grekland
|
|
||||
|
||||
Så fint det ser ut! Dit åker jag gärna nästa gång.
|
|
||||
|
||||
Vilka underbara bilder!
christina |
|
|||
|
|||
Så har jag fixat lite till på denna bokning till Tinos i okt/november.. Jag har bokat de 5 sista nätterna på resan i Aten, Hotel ADONIS i Plaka. Måste ju hinna med denna underbara stad i år också. Så blir det även en heldag i Pireus. Måste äta på Rakadiko!
Det ska bli spännande att se hur läget är i Aten då. Lissi |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Der kan ikke være nogen, der har set disse fotos, som ikke har lyst til at rejse til Tinos. Tusind tak for dem Du er uden tvivl Tinos' bedste ambassadør
|
|
||||
|
||||
Underbara bilder, Lisa.
Från en underbar ø! Visst længtar man till Tinos. Suck-suck.... Kolla Kalimera-CD'n! Dær finns Lizetta Kalimeri med hærliga Dodeka ta ochi. |
|
|||
|
|||
Jisses, bästa låten på skivan.....hade den i förra bilen och spelade den ofta.. Nu står den i hyllan. Ska ta ut den i bilen igen! Tack att Du påminde!
Lissi |
|
||||
|
||||
Ja, den svænger, den låten. Den gillar jag!
|
|
|||
|
|||
Tack! Vilka fina bilder.
Nu blir vi ännu mer sugna inför nästa år!! |
|
|