|
||||
|
||||
Sv: Lesbos
det ser ju hur mysigt ut som helst, å jag som är badkruka (gäller bara att undanhålla dom ringa badmöjligheterna för resten av familjen ), Lesbos verkar gå från klarhet till klarhet, det lutar starkt åt en Lesbos-luff på 2-3 veckor nästa år.
// Christer. |
|
||||
|
||||
Ett av de bästa boende vi haft i Grekland, inte bara för den suveräna utsikten, andra plus är trevliga ägare, stora rum, att det är välstädat, att hamnen är stängd för all motortrafik på kvällen, att det finns flera bra tavernor i hamnen - och i ditt (och mitt fall) - att det inte finns någon strand i närheten.
|
|
||||
|
||||
Jeg er enig med Janne
Om v i skulle ha barnebarn med til Lesvos ville vi nok velge Ag Isidoros, Eva. Både for at stranden er virkelig fin - og for nærheten til Plomari, d e r finner du et helt spesielt fint torg, kjempekoselig Direkte p å stranden i Ag. Isidoros "fant" vi et lite hotel/pensjonat der vi ville bo engang, jeg t r o r det het Afrodite Vi har ikke vært på Lesvos siden, men min bror fikk tipset av oss og har bodd der flere ganger O m du er interessert skaffer jeg tlf nr dit, men det kan jo være flere her på Kalimera som kjenner stedet. Vi likte oss kjempegodt i Molyvos og, bodde halve tiden på Lesvos i Plomarion og Molyvos - men vi var kun voksne på tur da, Kari |
|
||||
|
||||
Alla tips tas tacksamt emot. Vi har mer eller mindre bestämt oss för Agios Isodoros men troligen besöker vi Molivos för ett par dagar kanske i mitten av vår vistelse och åker sedan tillbaka till Agios. Väldigt trevligt att få så många tips och synpunkter både i forumet samt i inboxen. Kalimera är verkligen en god källa att ösa ur.
Eva |
|
|||
|
|||
Citat:
Från hur många stränder har man vidunderlig utsikt över en borg? Hälsningar Carina |
|
|