|
||||
|
||||
Sv: Underbart resebrev
Det var roligt att höra Åse!
Jag vet inte om ni var på taverna Chrysopigi när ni bodde i Faros. De hade den i särklass bästa maten jag åt där. Bästa maten i år fick jag också där, åt som helhet bättre under 12 dagar i vathy än under 12 dagar i Faros men maten är enklare i Vathy, medan Chrysopigi har finess. Det gjorde att de enskilda rätterna på Chrysopigi var vassare än vathy. |
|
||||
|
||||
Håller med dig Smultron!
Vad jag också gillar är att det är precis sådär vackert som jag tycker om, att det är renare än på andra öar jag varit på och att ruinerna i byarna är få om knappt några. Sifnos mår väl och det är skönt att se det. |
|
|||
|
|||
Suveränt inspirerande resebrev! Jag var ju där samtidigt som du, men ditt resebrev får mej faktiskt att uppgradera min egen upplevelse av vistelsen, på nåt konstigt sätt (speicellt som du lyckats undvika att få med de groteska motorbåtarna på fotografierna...).
|
|
||||
|
||||
Vad lustigt!
Jag har allt bilder på både motorbåtarna och helikoptern i kameran - fast jag slapp nog båtarna i min utsikt. Jag hade ju annan vinkel på utsikten än du. Fast jag hade hellre haft din vinkel för då hade jag haft kyrkan i utsikten, den ligger så vackert och säreget. Storkyrka på kajen, det är så speciellt. |
|
|