|
||||
|
||||
Sv: Norwegian släpper biljetter
Majresan klarbokad!!!
Lena |
|
|||
|
|||
Tack Arne var inne kl 900. men då hade inte något hänt .Hittade bilj hem till Sto 2.4 för c:a 400,00 kr/st
|
|
||||
|
||||
För att snabbt erhålla information om charterbolagens reseutbud, då är det en god och ofta lönsam variant att abonnera på bolagens epostinformation. Kostnadsfritt därtill.
Förvisso kunna man stundtals uppleva sig dränkt i oönskad info, men man har ändock full koll på förhandsbesked angående släpp av biljetter. Arne |
|
|||
|
|||
Vi hamnar på samma plan ner till Chania..Arne´:-)Vår bröllopsdag..
|
|
||||
|
||||
Vart på Kreta tänker ni er den här gången då? ( Om man får vara lite nyfiken?)
/Kerstin |
|
|||
|
|||
Ska jag svara.....Rethymno:-)
|
|
||||
|
||||
Tror icke att de enkom väljer att bara stanna där. Det blir säkert en sväng på sydsidan också. Har jag rätt, eller?!
/Kerstin |
|
||||
|
||||
Nja, viss förvirring förmenas ha uppkommit. Vi avser att enligt god sed och vänja öluffa längs sydkusten hela den dryga månaden vi är på Kreta.
Inget dock bestämt, men mera sannolikt blir det Chania- Paleochora- Loutro- Chora Sfakion samt kanske en tur ner till Souga. Ja, sedan måste det bara bli en tur längs hemvägen till Rethymno att träffa vännerna därstädes innan vi far hem den 28 Juni. Vi har ju 33 dagar på oss denna tur. Arne och Hustru Birgitta |
|
|||
|
|||
Jag svarade bara på vart vi skulle ta vägen:-)
|
|
|||
|
|||
Sv: Nu ligger Kretaresorna från Arlanda inne
Lyckliga ni...är nog också på väg till sommaren men datum är högst osäkert ännu. Avvaktar.
Trevlig resa. Njut också för alla som inte kan åka iväg. Jusas |
|
|||
|
|||
Maj och Aug bokat nu
|
|
|||
|
|||