|
||||
|
||||
Sv: Web-Cam
Det har jag åxå undrat, Birgitta!
Hoppas! Tittade på alla web-cam från Parga i morse. Längtar till den 27 maj!!! / Kajja 👱 |
|
||||
|
||||
Jo då, den blonda varelsen som vinkar i webkameran då o då
är jag! Vi bor precis där den sitter. Många vinkeli-vink blir det när man passerar.. Hej hej!! / Kajja |
|
||||
|
||||
Citat:
/ Tom |
|
||||
|
||||
Jorå..men det hade slutat regna då😂!!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nu har de plockat bort solsängarna. Det fanns en del kvar därstädes, - så sent som i går...
Detta är ju i sanning ett tecken på att säsongen är slut //Conny |
|
|||
|
|||
Vad kul att kunna se hur livet i Parga är! Jag funderade senast härom veckan hur det är att vara i Parga nu i november.
|
|
||||
|
||||
Hej Janne!
Lite sent svar bara, nästan 1 år sedan du frågade. Tyvärr ser det mörkt ut med hälsan med oss båda.Ibland kommer samma fråga upp i ens tankar, "varför blev det så här? Hur kom det sig att en familj på 5 blev 3 drabbade hårt ?, finns det fler diagnoser som väntar bakom hörnet" Ibland finns inga svar men orättvist är det. Va liksom inte meningen att tråka ut er men de bara blev så. Jag som va så glad för att resa till Grekland . Parga 2013 blev vår sista resa suck. Därför säger jag Lev livet när ni lever! Birgitta med fam |
|
||||
|
||||
Så tråkigt att höra, Birgitta. Man inser inte hur bra man har det, innan katastrofen drabbar en. Jag hoppas innerligt att ni ser ljuset i allt det mörka. Det finns där någonstans. Kanske bara en strimma, men fånga den.
Som Anne Linnet/Afzelius skaldar i "Tusen bitar" - Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå... Allt gott till er och din familj! /Netwolf |
|
||||
|
||||
Birgitta!
Jag blir så ledsen av att läsa om er situation känner verkligen med er!! Livet är så orättvist ibland och vissa drabbas dubbelt upp. Man frågar sig verkligen varför!? Har undrat lite hur det har gått för er.. Vi två, jag och mannen, har varit hårt drabbade 3 gånger redan och vi är inte heller lastgamla. Jag är tacksam för varje dag och lever verkligen i nuet! Ovissheten gnager sig på i svarta stunder..för återbesök och provtagningar. Hur stor är chansen att inget mer händer? Vad ska jag säga...? Jag kan bara önska er god bättring och citera Frank Ådahls låt: "Tårar från himlen, änglarna gråter, blir till en flod som bär kärlekens bud till dig" /Kajja💛 |
|
||||
|
||||
Du vet, Birgitta att du och Bengt alltid är i våra tankar och hjärtan.
Birgitta. |
|
||||
|
||||
Usch så tråkigt att höra Birgitta. Tänker ofta på er och hoppas att allt till slut ordnar upp sig. Kram!
|
|
||||
|
||||
I webkameran kan man just nu se en man som gör
nåt arbete på stranden. Jag tror han gräver nåt... Undrar vad? Regn och 14 grader men åååh vad jag hade velat ta en långpromenad där idag!! / Kajja |
|
||||
|
||||
Citat:
Tänk om man kunde vara där |
|
||||
|
||||
Såg det för en vecka sedan. Tycker det är en av de bästa webcam för man ser allt så nära..känns som man är där! Ibland ser man katten på taket, närmast kameran men även hunden som ligger på stranden. Tog ett foto på vovven förra året när han sökte skugga under väninnas solsäng. Fina Parga!
/ Kajja |
|
||||
|
||||
Birgitta!
Sänder många varma tankar till dig och de dina! Masse |
|
||||
|
||||
Citat:
Kajja/ |
|
||||
|
||||
Över 30 grader varmt idag enligt vädersajterna!!
Nu badas det / Kajja |
|
||||
|
||||
Citat:
Undebart. Tack för du visar underbara Parga. 2013 blev vår sista resa tyvärr. Parga i mitt hjärta för alltid. |
|
||||
|
||||
Åh, så fint det ser ut i Parga. Vattnet är så vackert där idag och jag skulle GÄRNA vilja hoppa i och bada där IDAG!
Har aldrig varit i Parga, men ofta varit nyfiken på Parga. Undrar om jag någonsin kommer dit, tror inte det, men att drömma är också fint och tack för linket, Tom! Härlig site att gå in på när man behöver lite Grekland. I år har det bara blivit 4-5 dagar i Grekland för mig, men vilka härliga dagar jag fick i Aten i december. Birgitta, jag har också ofta tänkt på hur du har det och blir glad varje gång jag ser dig här i Forumet. Önskar dig och din familj ett positivt nytt år! |
|
|