|
||||
|
||||
Sv: Kalimera mera
Tack!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Tack!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Så kanske det blir. Det är fortfarande en hel del att göra innan jag är klar. |
|
||||
|
||||
Instämmer med tidigare inlägg. Tack och lov att vi har detta och inte fejan (vilket jag ALDRIG använder även om jag har ett konto). Och självklart tack Janne o Camilla för att ni fortsätter att vårda vår fina sajt.
Självklart kommer det efter en sån här renovering att droppa in en hel del synpunkter och önskningar. Tror att det är värdefullt att få synpunkter från oss användare för att säkerställa förädling och ett långt och varaktigt liv för forumet. För min del kan jag inte låta bli att citera en person som varit väldigt mycket viktigare i väldigt mycket viktigare sammanhang. Men ändå ..... jag kan väl få låna hans ord för detta mycket enklare sammanhang. ....... .... "I have a dream" ..... Tänk om/när vi åter kan välkomna nya medlemmar här på Kalimera. (Förstår att det är ett svårt önskemål. Kräver att hitta lösningar för att stoppa dem som vill förstöra.) Men det skulle betyda så mycket, tror jag, för långsiktig fortlevnad för Kalimera. Det skulle också betyda mycket för oss som nu är medlemmar. Både nya och gamla frågor skulle komma. Och vem vet, kanske skulle det innebära att det ramlade in en och annan pinne i debattbrasan också! Skulle vara kul! Masse |
|
||||
|
||||
Sv: Ännu mera Kalimera
Tackar Janne! Även om jag inte alls har hunnit sätta mig in i saken än. Men om nya versionen fungerar bra på mobilen så är det ju bra, för folk tycks "bo" i sina mobiler nuförtiden.
/ Anne |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Tack!
Angående nya medlemmar så kommer det troligen inte bli så. Då skulle jag få sitta och bevaka forumet i stort sätt dygnet runt för att undvika att det hackas. Och det är inget en man i min ålder orkar med. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Citat:
Det saknas en del resebrev, men de kommer också med endera dagen. |
|
|||
|
|||
Tack för ett FINT Kalimera!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jättebra jobbat, Tack
//Conny |
|
|||
|
|||
Stort tack för nya, fina Kalimera
och för det otroliga jobb ni gjort och gör!! Är heller ingen vän av Facebook, så detta forum är guld värt! Har börjat sätta mej in i versionen, men jag saknar faktiskt "Snabbval resmål A-Ö" /Ulla |
|
|||
|
|||
Längst ner på startsidan klickar man på Innehåll. Där verkar allt finnas.
Kerstin, som tycker att den nya Kalimera är fantastisk. |
|
|||
|
|||
Tusen tack, jättebra! Nu hittar jag det
/Ulla |
|
||||
|
||||