|
||||
|
||||
Sv: EN VÄDJAN FRÅN KALIMERA
Jag är med, har swischat en gåva idag Är så tacksam för alla år med Kalimera så jag bidrar gärna i dessa svåra tider. Ska även kolla om jag saknar nån e-guide som jag kan beställa också!
Maria |
|
||||
|
||||
På Samos har vi varit under en vecka för ganska länge sedan. Bodde då i Pythagorion och tyckte det var bra. Sen har vi varit på transferbesök med övernattning i Pythagorion. Det samlade intrycket från några moppeturer på ön är positivt. Dock känns det som en liten aning för mycket tingeltangel i Pythagorion.
På Kalimera har jag läst mera om Samos och förstått att här finns mycket mera i min smak att uppleva. Så nästa besök på Samos kan endera bli en resa specifikt för att uppleva ön, eller ett utökat transferstopp på väg till t ex Leros. Men kanske ska vi då bo på något annat ställe än i Pythagorion. Men oavsett ..... det kunde vara kul att läsa lite mera om Samos och de olika byarna, stränderna mm. Så ...... jag tar och beställer en e-guide om Samos!! Passar bra in i min samling! Masse |
|
|||
|
|||
Läs och agera
|
|
|||
|
|||
Vet inte om jag någonsin kommer till Folegandros, Syros eller Skopelos, men nu ska jag njuta av läsningen åtminstone. Bra med din vädjan Janne, den blev en påminnelse.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Tack!
|
|
||||
|
||||
Tack!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Hoppas att du kommer dit någon gång. |
|
|||
|
|||
Självklart vill vi vara med. Ett liv utan Kalimera finns inte på kartan. Har swishat ett bidrag idag. Vet inte när det kan bli aktuellt, men Ikaria och Fourni låter mycket intressant. Parga har vi besökt en gång, men det kan bli flera, så nu väntar vi på guider att läsa och fantisera över.
Håll ut Janne och Camilla, det kommer bättre tider. Kerstin |
|
||||
|
||||
Tack för påminnelsen! Har beställt en om Syros som jag föll för så handlöst förra sommaren.
/Ofelia |
|
|||
|
|||
Klickat & Klart!
Tack Ha en fin kväll Alla |
|
||||
|
||||
Tänkte direkt på 2 olika resmål. Fanns inte. Men vi väljer nåt annat👍
/ Kajja |
|
|||
|
|||
Läs och beställ, alla ni Kalimerianer därute
Catlady, som önskar er alla en skön helg.... |
|
||||
|
||||
Har precis beställt!
🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷 Maria |
|
||||
|
||||
Sådär, då hittade jag några e-guider som inte fanns i min samling sen tidigare, så det är nu beställt. Trevligt att läsa och drömma även om det är ställen man kanske aldrig kommer till nån gång
Maria |
|
||||
|
||||
Förresten Janne, finns det planer på en e-guide från Peleponnesos?
Maria |
|
||||
|
||||
Citat:
Undrar om inte detta står på Jannes "to do" lista när det går att resa igen. / Kajja |
|
||||
|
||||
Citat:
Tack! |
|
||||
|
||||