|
||||
|
||||
Sv: KALIMERATRÄFF 1/9 2014
Med en nyss bokad resa till Kreta kommer jag också gärna med på träffen den 1/9.
// KR (Katarina) Du är hjärtligt välkommen Katarina Bosse å Lisa |
|
|||
|
|||
Hur länge stannar du ? Hinner vi träffas ?
|
|
||||
|
||||
Hej Jan C!
Vi kommer ner den 28/8 och stannar till den 25/9. Är du där nere under den tiden? Alltid roligt att träffa nya Kalimerianer! Hör av dig så får vi ta en fika eller något! Kommer du inte på Kalimeraträffen? Bosse å Lisa |
|
||||
|
||||
Åh, jag skulle vilja komma på träffen om jag bara tar mig dit.
Jag kommer att vara i Georgioupolis då men jag reser själv för första gången i mitt vuxna liv (andra resan utomlands totalt) och är dessutom behäftad med en nästintill förlamande blyghet (försvårar bussresor o.dyl.), men jag ser det som en utmaning Jag har inte varit aktiv med inlägg här på Kalimera, men är inne och läser det ni andra skrivit flera ggr om dagen och det skulle vara så roligt att få riktiga ansikten till signaturerna Mvh Karin |
|
||||
|
||||
Hej Karin!
Vi hoppas att du tar mod till dig å kommer på Kalimeraträffen. Vi är alla vänligt sinnade och lätta att komma till tals med så hjärtligt välkommen! Vi ser också fram emot att träffa dig! Vi har själva fått många vänner här genom Kalimera under åren och jag ser att det är flera som bor där du bor i Sverige. Detta blir den fjärde Kalimeraträffen som vi arrangerar i Rethymnon och hos Sotos. Bosse å Lisa |
|
||||
|
||||
Hejsan, nu har vi bestämt oss. Per och jag kommer!
|
|
||||
|
||||
Hej Birgitta!
Vad roligt! Ni är hjärtligt välkomna! Bosse å Lisa |
|
||||
|
||||
Hoppas att ni får en trevlig afton. Hälsa alla!
|
|
||||
|
||||
Tack alla för en trevlig kväll igår. Hoppas att vi ses nästa år. /Lena
|
|
||||
|
||||
Tack för en fin kväll
Olle |
|
||||
|
||||
Tack ALLA som var med for en mycket trevlig kvall!
Sotos var otroligt nojd med kvallen! Vi var 28 st och bilder lagger vi ut nar vi kommer hem. Mycket roligt var att prastparet fran Athen Gunnar och Kicki Liden kom med. Annu en gang TACK! Och vi ses nasta ar vid ungefar samma tid! Bosse o Lisa |
|
||||
|
||||
Tack alla för en trevlig kväll och ett särskilt tack till Bosse och Lisa, som har tagit initiativet till denna återkommande afton!
|
|
||||
|
||||
Tack alla som var med igår, det var en mycket trevlig kväll....som vanligt!
Tack Lisa och Bosse som varit drivkraften i den här träffen! Yanna |
|
||||
|
||||
Tusen tack för en trevlig kväll.
Härligt initiativ o härliga människor. // KR |
|
|||
|
|||
Vi Västerbottningar instämmer helt med Er andra. Tack för en fin kväll. Vi ser fram emot nästa träff om ett år.
Majken och Pär |
|
||||
|
||||
Kul att ni återigen hade en trevlig Kalimera-träff!
|
|
||||
|
||||
Tusen tack alla för en trevlig kväll och tack Kicki och Gunnar för skjutsen till Geo!
|
|
||||
|
||||
Kul att du gick dit, och att du fick en trevlig kväll!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Monica |
|
||||
|
||||
Nu har vi lagt ut 35 bilder (max i ett album) och hoppas at ingen känner sig glömd.
Logga in och ladda ner de bilder ni vill ha. Om ni inte är medlemmar så registrera (gratis) er och ladda ner! Hör av er om ni undrar över något. På återseende! Bosse å Lisa |
|
|