|
||||
|
||||
Sv: Back to PARADISE....
Önskar dej en härlig semester vi ska nog tillbaka till Amorgos men då
blir det Egiali som vann mitt hjärta då utan magbekymmer ser fram emot rapporter Ha det bäst/ Susanne |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hur länge ska du vara borta och ska du bo i Egiali hela tiden?
|
|
|||
|
|||
Citat:
Har inte bestämt när jag ska åka hem.. kanske aldrig.. ...tänkte bo även i Langada, hoppar nog Katapola denna gång, men ska väl dit och hälsa på!!.. |
|
||||
|
||||
Haha, låter härligt! Lagada är underbar, den är helt klart min favorit av byarna ovanför Egiali.
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=inkfish;343823]Haha, låter härligt! Lagada är underbar, den är helt klart min favorit av byarna ovanför Egiali.[/QUOTE
Langada är sagolikt vackert min favoritby av alla...mycket också pga närheten till de fina vandringarna som utgår därifrån!.. |
|
|||
|
|||
Bara en liten reflektion... kan konstatera att det inte är särskilt mycket turister på Blue Star.. märks att det är slutet på säsongen!
En hel del greker iaf..njuter av att sitta och lyssna när de pratar.. detta otroligt vackra språk!.. Sunny |
|
||||
|
||||
När jag åkte Blue Star från Naxos till Santorini i lördags var jag halvt galen. Det var FRUKTANSVÄRT mycket folk. Jag brukade gilla BS och såg fram emot att åka med dem igen, men det var rena boskapstransporten.
Sedan skulle alla av i Santorinis idiotiska hamn där lika många köade för att de skulle ombord på samma färja. Det var helt galet. |
|
|||
|
|||
Så spännande att få följa dina höst - vandringar på Amorgos!
Önskar dig allt det bästa! //Marja |
|
||||
|
||||
Vakna Sunny, vi är nyfikna här! Eller har du redan gått vilse uppe i bergen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
I'm still alive.. ..det kommer mera senare idag eller ikväll... ska käka lunch nu och slänga mig i det STORA BLÅ.....
Sunny (som sovit länge idag).. |
|
||||
|
||||
Härligt att du är på plats igen!
Njut av paradiset. // KR |
|
||||
|
||||
Åh så härligt! Förstår att du var slagen när du äntligen kom fram. Skriv när du får tid och lust
Första morgonen när man vaknar och inser att man är i Grekland är HELT underbar. |
|
|||
|
|||
VÄLKOMMEN!!!!!!
|
|
|