![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ingen AC, ingen eftermiddagssol och ingen direkt kvällsol (däremot ser man solnedgången). Men det kan bli varmt även om det inte är någon eftermiddag - kvällsol, det beror på hur varmt det är ute.
Senast redigerad av Kalimera den 2008-06-12 klockan 16:15. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för svaret. Man får hoppas på lite svalkande vind då!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Citat:
// Helén ![]() Senast redigerad av Hellen den 2008-06-12 klockan 20:17. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Yanna som inte svettades på nätterna på Pension Amorgos. Senast redigerad av Yanna den 2008-06-12 klockan 22:45. |
|
|||
|
|||
![]()
Kom precis hem från en 2-veckors i Kykladerna, varav 5 nätter på Amorgos. När vi kom dit i mitten av juni var Eleni där vi först tänkte bo fullbokat (med svenskar
![]() ![]() Ägaren till The Big Blue är otroligt vänlig och snäll, rekommenderas varmt! Som sagt är det finfin utsikt också. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag fick iofs betala 25 euro per natt men jag hade faktiskt varmvatten i duschen då också ![]() Mitt rum på Big blue har faktiskt AC, vilket Eleni inte har. Jag har bott på Eleni och skulle vilja säga att standarden är i övrigt likvärd. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag har bott på både Big Blue och hos Eleni. Jag trivdes allra bäst hos Eleni, man hör ju vågorna där.. Tycker att rummen hos Eleni kändes fräschare också. Men utsikten från Big Blue är väldigt fin. ![]() Och fåtöljerna hos Big Blue var sköna ![]() Angående priser så tycker inte jag att 35 euro per natt är dyrt..jag menar i Sverige betalar man ju 700 kronor natten för ett vanligt bed and breakfast och minst 1000 kr natten för ett hotellrum. Mvh. Stina ![]() Senast redigerad av Stina den 2008-06-30 klockan 14:59. |
|
|||
|
|||
![]()
Har just kommit hem från Amorgos och vi bodde på Pension Amorgos.
Vi hade AC men ett par av våra kompisar hade det inte. De hade en kokplatta men den funkade inte. det var också lite si och så med porslin. Vi trivdes ändå bra där. det var rena rum. Vi fick gå in och titta hos några svenskar som bodde i hotellet 'Aigaion' (tror jag det hette. Dt var jätte fint med stora härliga balkonger och utsikt. Lite dyrarre men väldigt fint. |
|
|||
|
|||
![]()
Vi bodde på big blue i juni, 25 euro och AC. Fanns även varmvatten
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kan instämma med Bluesbrother att Eleni var ingen höjdare. Erbjöd en rätt enkel standard för en "dyr" peng. Dyrt är kanske inte rätta ordet, men för de pengar man betalade till Eleni fick man ju ett kanonboende på andra öar och ställe.
|
![]() |
|
|