|
||||
|
||||
Sv: Crocs - för och emot
Det handlar om mat på Naxos och ligger på Naxosforumet.
inkfish/moderator |
|
|||
|
|||
Crocs är skitfulla, väger obetydligt, mjuka att gå i, svettiga vid hög värme, passar ej med strumpor, tillverkas i USA, svensk generalimportör i Ö-vik med just Peter "Foppa" Forsberg som annonsdraglok.
Äger själv ett par illgula med en liten bläckfisk instucken i ett av hålen. Skorna var ej med på årets resa just pga av hög svettfaktor |
|
||||
|
||||
Citat:
Vad hade du, sa du? *vill ha* |
|
||||
|
||||
Don't Buy Books By Crooks.
Denna rubrik stod att återfinna i N.Y Times i samband med att Richard M Nixon utgav sin bok strax efter det att han nödgats avgå som President!! (Köp ej böcker av skurkar) Alltnog, Läckra Italienska sandaletter i prisläget runt 300€ förtjäna ej sammanblandas med diskussionen om Crocs!!! Arne |
|
|||
|
|||
Har någon klagat? . Är inte Crocs, de där skorna som avger gift och leder electricitet?
birgitta |
|
||||
|
||||
När vi ändå är inte på skovanor som borde förbjudas:
Det här är världens bästa Greklandssandaler. Underbara att gå i och med ett grepp som gör att man kan bada vid precis vilka klippor som helst. Jag älskar mina! Men! Det finns folk, företrädesvis män, som har STRUMPOR i dem! Då är nästan till och med Crocs förlåtna... |
|
||||
|
||||
Hustruns terränggående Crocs fotograferade mot pietetsfull bakgrund bestående av vårt enorma bestånd av rabarber här hemma....
Länk http://www.sendpix.com/albums/07062710/a4tci111x1/ Arne |
|
|||
|
|||
Vem bryr sig om vilken färg det är på skorna? En Pudding är alltid en Pudding. Som du så riktigt påpekade... Och vem bryr sig om vad de har på fötterna...????
För Kalimeras anständighet på nätet ska jag nu gå och laga middag... Peter |
|
|||
|
|||
Hoppsan vad det hände mycket här sen jag loggade ut... Jo, Elisabet, fula eller inte... inte är de så fula egentligen, det är ju bara vad omgivningen har sagt. Egentligen tycker jag att de är lite gulliga, speciellt de i rosa.
Men vad säger ni - man kan inte ha strumpor och så blir man svettig när det är varmt - så de skall bäras när det är svalt - fryser man inte då? Jag hade tänkt att ha dem som trädgårdsdojor, kanske som semesterdojor när man får klä sig lite mer slappt... Tåsandaler har jag, sådana där Anoula hade hittat bilder på. Rosa med blommor på. Och så favoritskorna numera - Ecco sandalerna... De har nästan gått om tåsandalerna i skinn (med sula av svart gummi) gjorda av en gammal farbror i Gamlebyen på Rhodos... High heels funkar inte längre, även om jag skulle gärna vilja ha sådana någon gång. Visst är det snyggt, men gone are those days... Fötterna har blivit breda och vill ha det bekvämt, helst i fotriktiga sandaler. Men jag har kvar mina guldsandaletter på vinden, av sentimentala skäl... |
|
||||
|
||||
Använde även mina lättviktsskor från Eco med ventilationsnät på sidorna och bättre svikt i sulan än en sandal. Enormt sköna. Även den skon är tillverkad i någon typ av Gore-texmaterial som tål vatten. Då går det bra att använda en låg sportsocka för sockar i sandalerna klarar jag inte riktigt av. Ser för hemskt ut. Vid promenader över 5 km är de senare klart att föredra. Crocs gissar jag ger svettiga fötter och sen verkar de inte sitta lika bra på fötterna som mina sandaler gör. Vid långa promenader bör foten inte glida i skon.
Eva |
|
||||
|
||||
Sv: Mat på Naxos
Säkert bekväma o bla bla bla........MEN så satans fula och osexiga som ett par dojjor bara kan bli!! nej, det finns bekväma skor som e bra mycket finare. e det nå fel på leopardmönstrade stilettos?? eller?
// Mia |
|
||||
|
||||
e det nå fel på leopardmönstrade stilettos?? eller?
Precis exakt!!!! Plastpjucken hava sin marknad när det gäller att taga sig hem efter fest och att vandra i mörka parker där missdådare tänkas befinna sig kunna!!! Arne |
|
|||
|
|||
Hur kommer det sig att jag bara kan se 2 inlägg på denna tråd? Arnes och mitt, fast det står att det finns 32 stycken?
birgitta |
|
||||
|
||||
Jag ar for Crocs, jag och dottern har sedan tidigare haft kopior da jag vagrar att betala den summa de kostar i Sverige, det ar ju plast med lite luft i.
Gissa 14-ariga dotterns lycka, da hon i dag, fatt inhandla ett par artgrona, denna farg finns tydligen inte i Sverige, stammer, eller stammer ej, vad vet jag, men skonare tofflor far man leta efter. // Helen |
|
||||
|
||||
Har inte förstått varför de är sånna favoriter bland folk
Senast redigerad av Masouraki den 2007-06-28 klockan 23:25. Anledning: fel ställe att skriva inlägg i |
|
||||
|
||||
så summan av kardemumman kan vara att alla tillfällen kräva olika slags skor. Kanske skulle ge sig in i skobranschen istället.....verkar lönsamt!
Men crocsen e i alla fall fula ,så de så! barfota e bäst, gärna på en sandstrand i grekland.... |
|
|||
|
|||
Jag är för... Väldigt fula men otroligt sköna... Har ett par på jobbet. Men jag tycker att det hjar gått lite för långt om man köper de "ploppar" som man nu kan köpa för att sätta in i hålen på skon....
|
|
|||
|
|||
Nämen - det är just plupparna som jag dreglar efter... sån måste jag bara ha!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Jag såg att man kunde köpa lösa såna ploppar i en skoaffär i Helsingör i Danmark.... Mycket motiv på blommor och små djur o.d |
|
|