|
||||
|
||||
Sv: BÄSTA BILD
Citat:
"Regler för omröstningen Försök till fusk förekommer tyvärr varje år. Något som alltid avslöjas. Alla röster loggas och granskas, om vi upptäcker fusk stryks rösterna, i grova fall lyfts bilden, eller bilderna, ut från tävlingen. För att undvika fuskröstning har vi några enkla regler: - Du får bara rösta en gång. - Du får inte rösta på dina bilder. - Du får inte uppmana andra att rösta på dina bilder. - Du får inte rösta på släktingars eller vänners kända bilder. - Du får inte nämna vilken bild du röstar på i Kalimeras forum. Egentligen borde det inte behövas några regler, det är bilderna som ska bedömas, inte vem som tagit bilderna. Ärlighet vara alltid längst." Ovanstående är citat från regler om omröstningen. Jag tycker att inlägget från kl 16,04 skall ändras. // Helén |
|
|||
|
|||
Var inte meningen att det skulle tolkas fel. Bilderna är kanske itne identiska, men väldigt lika. Samma objekt, taget på nästan samma avstånd.
Senast redigerad av Lina på linjen den 2008-01-20 klockan 16:52. |
|
||||
|
||||
En sak som jag gärna vill ha svar på är bilden där en gubbe bär en påse och det hänger något från påsen. Det ser ut som en julgranskula??? Det ser jättelustigt ut.
Kanske Janne kan förmedla svaret från fotografen efter tävlingen. I övrigt vill jag bara säga att det är många fantastiska bilder. Vi har digitalkameran att tacka för det. Jag längtar INTE tillbaka till tiden med analoga kameror, filmrullar och vänta på korten en vecka. /Netwolf |
|
||||
|
||||
Nu är det färdigröstat här också! Hade sedan början plockat ut 4 bilder som sedan blev 2 varav den ena är en riktig ögonblicksbild
//Zanét |
|
||||
|
||||
Tyckte också det såg ut som en kula först, men misstänker att det är en boj i vattnet.
|
|
||||
|
||||
Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Pust, nu har jag röstat , hoppas jag inte ångrar mig. Jag tycker det var jättemånga fina bilder. Jag började med att skriva upp 12 bilder, 10 av dem la jag in i en bildmapp. Efter att ha tittat igenom den några gånger plockade jag bort .... tills EN återstod .
Abi |
|
||||
|
||||
Nu har även jag röstat. Håller ju med om att det var väldigt många fina bilder, men några stycken "stack ut" lite extra.
Nu väntar jag med spännning på att få se resultatet och om det finns fler än jag som röstat på "mina val". |
|
|