|
||||
|
||||
Sv: 40 årskalas på Skiathos
Hittade en hemsida med enkel karta.
Alldeles vid fiskmarknaden i gamla hamnen ligger Ta Psadarika som jag har skrivit om här. Det är också en av de äldre tavernorna med traditionell kokkonst. Ingen levande musik när vi var där, men inte heller många skandinaviska par. |
|
|||
|
|||
Inte lätt att komma ihåg alla namn jag är jätte dålig på det...men nu har jag både namn och bild...tackar
|
|
||||
|
||||
Måste be om ursäkt för att jag la ut länken till tavernan. Det var inte meningen att bryta mot forumregelerna, jag var tvärtom helt säker på att länkregeln bara gäller boenden och sidor som konkurrerar med Kalimera. Fick dock av någon anledning "second thoughts" för en stund sedan och har nu kollat FAQ. Ber som ursäkt, som sagt.
|
|
|||
|
|||
Det visste inte jag heller
|
|
|||
|
|||
Jo, nog är det Alexandros, här är det , i vårt tycke, helt fantastiskt. Skulle med lätthet fira min årsdag där, talar du dessutom om det så fixas både mat och musik! Här har de t.o.m tagit hand om blöjbyten och vaggande under våra middagar! Underbara människor!
GÅ DIT! |
|
|||
|
|||
Om vi bara hittar dit så tänker jag fira min 40 årsdag där,det låter och ser jätte mysigt ut...vet du om kan jag gå dit tidigare på dagen och boka bord inför kvällen? så att jag vet att vi får plats där....det vore ju tråkigt att bara slinka in där och sen finns det inte plats för oss vore hemskt att leta efter ledig resturang hela kvällen
|
|
|||
|
|||
Jag tycker absolut att du ska boka bord, är man ett större sällskap är det vanligt i Grekland att man bokar bord. Är stället väldigt populärt tycker jag att du ska boka några dagar innan så du är säker på att få ett bord, man brukar även kunna välja vart man vill sitta om man går dit och pratar.
Monica |
|
|||
|
|||
Vi är inget stort sällskap,bara 4 stycken men det är nog lika bra att boka ändå för säkerhets skull
|
|
|