|
|||
|
|||
Sv: Nedräkning Platanias
Citat:
Tack Eva ! |
|
|||
|
|||
Citat:
Det kan ju bara betyda att vi får desto mer att berätta nästa gång vi ses ! Kiitos ! Hasse |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Nix, så blir det icke. Det ska nog gå att flytta ett par saker 3 centimeter i den knökfulla väskan och klämma in de jämrans shortsen. Annars får jag köpa ett par på plats. Hasse |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Hasse]
Citat:
Tommy |
|
||||
|
||||
jag önskar er en mycket fin tripp till platanias och hälsa att jag kommer snart(29 juli) appropå väskan så var jag lite ambitiös då jag reste ner den 10 juni för 2v jag hade med mig många presenter till mina vänner och vips så var både handbagage och resväska fulla och till min förvåning så vägde dom båda väskorna vid incheckning på arlanda och jag blev 370:- fattigare för övervikt. och nu vet jag knappt hur jag ska packa för 4 v. strand grejor och sånt lämnade jag kvar hos janis och litsa. nu gäller planering och inget uti fall att.
kram från myssa..... |
|
|||
|
|||
Citat:
Myssa ! Du kommer ner den 29/7 med planet som vi sedan åker hem med. Ja i alla fall om du flyger ned med Britannia förstås. Vi kommer att få två suveräna veckor i Platanias, det är vi säkra på. Hasse |
|
|||
|
|||
hejsan! undrar lite kring lägenhetshotellet Varouxakis i Platanias. Vi är fyra stycken som ska åka ditt i Augusti-september och bo i två veckor! JAg undrar hur hotellet är? har hört att det är bra och mysigt!, något som stämmer? Såg i efter hand att det inte fanns någon Luftkonditionering och undar om man klarar sig bra endå utan det? Vi funderar på att försöka ta med oss en fläkt eller något liknande! Skulle bli jätte glad för svar!
/// Jessika |
|
||||
|
||||
Tråden är gammal och låses för vidare inlägg.
//Zanét moderator |
|
|