![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Naxos...
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har ett förhållande med Santorini. Men jag har även gjort en del snedsteg och vänsterprasslat med Mykonos, Kreta, Naxos, Anafi plus några andra öar till! Det finns så mycket fint att hitta både här och där på öarna eller fastlandet. Det beror ju bara på en själv vad man uppskattar.
Santorini är min bas i Grekland sen så vänstrar jag så ofta jag hinner! Yeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kreta så klart!!!!!!
aake |
|
||||
|
||||
![]()
Kreta, som har allt.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Amorgos!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ingen tvekan. Nummer ett är Egina och som stark tvåa, som jag åker till i augusti
![]() Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Hitills Kreta, men tror vi kommer att ändra oss efter årets båtluff mellan Samos,Ikaria, Fourni och kanske Agathionissi.
/Suz |
|
||||
|
||||
![]()
Kreta är nog den ö som vi längtar till mest, den har allt!
Men, har även besökt Samos som föll oss väldigt bra i smaken. I år överger vi Kreta för Kos i juni och Karpathos i september, får väl se om vi ändrar oss! ![]() Hälsn. Kerstin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Samos...där skall jag bo mitt nästa liv.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Iraklia, her føler jeg meg hjemme
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Santorini är min favorit, tätt följd av Naxos, Kreta o Samos på delad andraplats.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hur ska jag kunna välja? Så gott som alla öar har ju sin tjusning. Inte har jag varit på alla heller! Tycker om gröna öar men har fortfande Kykladerna kvar att upptäcka - det ska bli spännande!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jaha så var det samma fråga igen.... Inte bara på Kalimera får man frågan. Svaret blir detsamma vem som frågar NAXOS. Ön som har allt. Turistliv i Chora och dess hamn, härliga badstränder med fin sand, undanskymda vikar där du är ensam, fantastiska byar i det bergiga inlandet ,samt lite stolta men gästfria bofasta.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hitils är det NAXOS, men kanske får jag en ny favorit efter sommarens resa till SKIATHOS !
/Homeros |
|
|||
|
|||
![]()
Skiathos är min favorit. Men skulle gärna åka till Kefalonia nångång...
|
|
|||
|
|||
![]()
Kreta
![]() ![]() |
|
||||
|
||||