|
||||
|
||||
Sv: Egendomliga symtom - Avd för onödigt vetande
Kanske det hjälper om du bara tittar på bilderna!
/NW |
|
||||
|
||||
Citat:
Ang öl och olika allergier som också näms. Jag har en kompis som nyser av öl. Humlen!! Men det har aldrig hindrat honom Sven |
|
||||
|
||||
Testa lingonsylt! För att bli av med hickan alltså. Funkar alltid på våra barn!
Kanske det syrliga som gör det?! Och hur gör man för att multi-citera, har jag aldrig lyckats med Sven |
|
||||
|
||||
I nedre högra hörnet finns tre ikoner, den mellersta är multi-quote-knappen. Klicka på den på så många inlägg som du vill citera och på den vanliga citera-knappen på det citatet du vill ha med.
|
|
|||
|
|||
Jag nyser när jag äter mörk choklad. Jag nyser för jämnan med andra ord
|
|
||||
|
||||
Jag läser NWT (Nya Wermlandstidningen) och Arvika Nyheter, fick börja prenumerera på NWT när jag insåg att AN inte skulle räcka till att tända pannan, brukar oftast bara bestå av några få blad inkl sporten.
|
|
||||
|
||||
Citat:
/Sven |
|
||||
|
||||
Multi quote knappen på alla inlägg du vill ha med citat från, därefter posta svar (ned till vänster)
Då "poppar" alla valda citat upp i rutan och du kan själv välja så att ditt svar hamnar vid respektive citat. // Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
|
|
|||
|
|||
Jag får hosta när jag äter mjukglass och hicka av kall öl. Till Peter vill jag påpeka att kvinnor kan ha melonstora blåsor och vissa män har bara ärtor. Sådetså!!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén- säg bara till om du behöver hjälp |
|
||||
|
||||
Det ska jag!
|
|
||||
|
||||
En expert är en person som klarar att göra sådant på ett komplicerat sätt som andra gör på ett enkelt sätt
Elisabet, definitionsexpert |
|
||||
|
||||
När min man snuffsar mig i nacken då killar det på en punkt på min högra skinka.......
När jag hör ett musikstycke av något slag, så behöver jag inte tycka om det jag hör med öronen men min kropp kan reagera med ståpäls. Alltså tolkar jag det som om hörseln gillar det som låter men inte förståndet. Om ni föstår hur jag menar....Nu ryser jag ju inte av ogillande så det är inte därfår jag får ståpäls |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
|
|
||||
|
||||
Då är jag inte ensam om den egenheten. Likaså får jag rejäl hicka när jag äter franskbröd
//Zanét |
|
||||
|
||||
[quote=Mysan;130193]När min man snuffsar mig i nacken då killar det på en punkt på min högra skinka.......
Samma här och när han viskar i mitt öra... |
|
||||
|
||||
Jo, jag förstår, men det funkar inte....
Har testat precis det ni skriver, både med att merkera flera och till sist "Citera"-knappen på det sista jag vill ha med. Då får jag med precis det. DVS det sista! Om jag markerar flera och trycker "Posta Svar", blir det tomt. Grrr Får väl göra som Netwolf, knacka kod, jag skall ju också kallas expert av något slag inom gebitet Sven |
|
||||
|
||||
|
|
|