![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och jo, man blir precis så - tjatig, irriterande, drömmande och kär. Och jag känner mig precis som du - "ung" här på Kalimera och ändå har jag varit medlem i forumet sedan -97 eller -98. Jag gjorde min första greklandsresa -92 och efter det har det blivit ca 15 resor... Lite jämfört med en del men det är i alla fall mina resor... och tio av dem har gått till Kalymnos... Åker i september igen till mitt Paradis. Du kan ju alltid svara med att "du åker ju till din sommarstuga varje sommar" eller nåt sånt. För så är det ju... Eva - med 58 dagar kvar till Paradiset...! |
|
||||
|
||||
![]()
. Åker i september igen till mitt Paradis. Du kan ju alltid svara med att "du åker ju till din sommarstuga varje sommar" eller nåt sånt. För så är det ju...
Eva - med 58 dagar kvar till Paradiset...![/quote] Som sagt Eva, jag vet vad du pratar om och det är underbart att få njuta av sina egna resor. (även om det är till samma plats varje gång) ![]() ![]() /Annika |
|
||||
|
||||
![]()
Hej! Så där tveksam var min man (sambo på den tiden) innan han följde med till Kos juni -95. Han blev helt såld och älskar Grekland sedan dess. Det spelar ingen roll vart vi åker så längtar vi tillbaka dit.
Du måste berätta hur resan var och vad du tyckte. Ha det så skönt där nere! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Måste bara skicka en liten kommentar till det du skriver. Just det faktum att Grekland erbjuder så många varianter av sig själv och ofta på samma ö, gör att alla kan hitta "sitt" Grekland. Själv gillar jag både turistlivet, kulturen, maten, värmen, havet, historien, shoppingen, båtutflykter med mera och man kan verkligen få allt där nere. Uuuunderbart!!!
Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Härligt! Trevlig berättelse och mycket hann ni med på er vecka. Antar att ni redan har börjat fundera på nästa resa; det brukar vara svårt att inte göra det.
![]() Ursäkta mitt tidigare inlägg också. Jag satt på jobbet och var lite stressad, men såg sedan din reseberättelse. Citat:
|
![]() |
|
|