|
||||
|
||||
Sv: Inställt flyg??
Citat:
DET KAN DA IKKE VÆRE MULIG, SELV AV APOLLO !!! - I ALLE FALL IKKE U T E N AT DE SOM HAR BOOKET HAR FÅTT INFORMASJON HÅPER ALT ORDNER SEG TIL DET BESTE, INKFISH Kari |
|
||||
|
||||
Citat:
bosse |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Puh... Tror jag.
Gjorde trots allt som Bertil sa: ringde huvudkontoret och hamnade på deras kundservice. Enligt killen där är planet inte inställt, det är bara så att 14-dagarsplatserna är slut. I så fall ska minst sex platser ha gått de senaste dagarna, men det är ju inte helt orimligt, det kan ju vara ett större sällskap som bokat. "Men hur kan din kollega på 0771-numret säga att hon inte ser ett enda plan till Karpathos efter den 25 augusti?" "Ser hon det så har hon tillgång till uppgifter som ingen annan på Apollo har". Blev det något sarkastiska svaret. "Har DU alltså tillgång till bättre information än vad hon har?" frågade jag för säkerhets skull - och svaret blev ja. Så då får jag väl lita på det. Han lade dock till att alla plan ju kan ställas in i ett senare skede - men det vet man ju. |
|
|||
|
|||
Vad roligt hoppas verkligen det är så. Men f.. ... ! //Bertil
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
bosse |
|
||||
|
||||
Jag har alltså betalat 3300, det kan ju både du och cia flina åt
|
|
||||
|
||||
Citat:
Nä, inte riktigt lika billigt hem. Från Aten med snöflingan för 879. bosse |
|
||||
|
||||
Kari - tack för alla stora bokstäver och arga gubbar
|
|
||||
|
||||
Citat:
bosse |
|
|||
|
|||
Yeah!!! Så flott atdet ordnet seg... (Hmm - ingen av smilene klapper i takt, og bananene danser ikke i takt...) |
|
||||
|
||||
Nähä? I så fall är jag beredd att betala en slant om du blir bokningsagent åt mig också
Fast i år fick det bli som det blev. Jag bokade inte tidigt för jag trodde inte att jag skulle komma iväg förrän samma dag som jag bokade. Då fick det kosta vad det kostade. |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
De har ju förresten sålt ut en massa biljetter för 2000 under förra veckan, så det är ju rätt troligt att det har gått en hel del! |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Skämt åsido, hade min svindyra resa förvandlats till restresa senare - skit samma. Jag har aldrig brytt mig så mycket om sånt. Jag behöver planera både egen semester och katternas kollo, därför kan jag inte boka i sista minuten. Jag får vackert betala vad det kostar men big deal, huvudsaken är att jag kommer iväg. Och jag betalar gärna lite extra för att få den där goa förväntan som man börjar bygga upp när man just har bokat |
|
||||
|
||||
Citat:
bosse |
|
|