|
||||
|
||||
Sv: Otroooligt!!!
Citat:
Vi åker ner den 19:e, alltså på fredag, och blir kvar i två veckor. Ett härligt "tantgäng" blir vi, sex eller sju stycken. Vi lär nog ses... Eva |
|
||||
|
||||
Ha det så jättegot alla "tanterna", både Norska och SvenskaHälsa så gott till alla på Nefeli och på Harrys på Emborios om ni åker dit
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag ska njuta av varje sekund! Det har varit slitsamt ett tag nu... Eva |
|
||||
|
||||
Ha det kul nu Eva (Hjalta99)!!!!
Och 2 veckor precis i början avhösttristessen måste vara helt perfekt! Hoppas ni får det riktigt, riktigt trevligt! Vi blev otroligt förtjusta i Kalymnos! Att gubben min blev det var extra kul! Vi kan ha helt olika åsikter och han kan va rätt svårflörtad ibland . Vi får väl se vad som händer nästa år, men till Kalymnos vill vi absolut åka tillbaka till! Ska försöka få till resebrevet, om nån är intresserad.. ha ha.. Helena S |
|
||||
|
||||
Citat:
Själv är jag urusel på att skriva resebrev så jag gör inte ens ett försök! Läser dock med väldigt stor förtjusning alla andras brev. /Eva |
|
|||
|
|||
Jo, det är faktiskt otrooooligt! Sent på söndag kväll kommer vi att åter att sitta på altanen på Telendos och blicka ut mot Kalymnos mörka bergsformationer och allt glittrande ljus på land och i vattnet mellan öarna. Och lyssna på - tystnaden! Upplevelsen i sig inträffade senast i slutet av juni, men det var inte svårt att bestämma sig för en upprepning när plötsligt alla puzzelbitar föll på plats.
Ett och annat bad blir det, men främst vandringar som vi inte förmådde under heta två veckor i slutet av juni. Kalymnos/Telendos-entusiaster - ja! Varför? Uppriktigt sagt är det svårt att förklara! Det bara är så!! /Anders |
|
||||
|
||||
Citat:
Kan inte bli bättre! |
|
|||
|
|||
ÅH...NU står Kalymnos högt på återvändarlistan!!
Lissi -som trots detta har några andra öar före.... |
|
|||
|
|||
Janne!
Tack för en helt underbar bild. Det är på pricken den bild som jag har i mitt minne och som jag, om än grovhugget, gav visst uttryck för här ovan. Bilden ljuger inte! Så här vackert är det..... /Anders |
|
||||
|
||||
Exakt hur vackert var det den här gången?
|
|
|