|
||||
|
||||
Sv: Svensk ishockey
Timrå-RBK 4-5........................Gött
|
|
||||
|
||||
Brynäs - Linköping 2-0, och BIF håller fortfarande förstaplatsen
/Norton (BIF:are i Dalarna ) |
|
||||
|
||||
Rögle - Frölunda 6 - 3
Hellen, ursäktar du mig för mitt inlägg Moster |
|
||||
|
||||
Det är bara att Gratulera, inte mycket att diskutera tycker jag.
Sitter nu och tittar på reprisen, måste se vad Lärking gjorde mot Kallio, jag hade ingen möjlighet att titta tidigare, fast det gör inte så mycket en dag som denna // Helén |
|
|||
|
|||
Ingen bortförklaring. Men befogade tacklingen verkligen matchstraff? Jag tror Röglespelaren var oförberedd på att tacklingen skulle komma
|
|
||||
|
||||
Citat:
I går hade det inte hjälpt om han hade fått vara kvar, hade alla perioder sett ut som den andra då hade resultatet kunnat bli omvänt tror jag. // Helén |
|
||||
|
||||
Yes! Yes! Yes! Modo-Rögle 2-3 Heja RBK
Moster |
|
||||
|
||||
Grattis Rögle, ni ångar på....
Djurgården-Frölunda 3-6 !!! Vi jagar vidare Femte segern på rad! // Helén Senast redigerad av Hellen den 2008-11-01 klockan 19:49. |
|
|||
|
|||
Sorry Rögle men ni åker ner ifrån ledningen imorgon när Skellefteå AIK slår Frölunda ännu en gång. Sorry Rögle men ni har fått stryck två ggr av Skellefteå AIK o kommer att få igen nästa gång dom kommer på besök..
|
|
||||
|
||||
Riktigt kul med en "nykomling" i topp i elitserien, kul med variation och att inte något lag är självskrivet där, bra för spänningen. Årets inledning har varit svajig för många lag och det är en bra bit kvar till slutspel, tror att Rögle blir ett av lagen, de har spelat bra hela tiden. Roligt med ett lag till från södra delen av Sverige, många matcher med derbystämning.
// Helén- uppvuxen i Frölunda |
|
|||
|
|||
Rhodosfanast. Jag förstår att Du är "Skellefteåfanast" också!! Jag bor I FRÖLUNDA Vi får se vem som är gladast i morgon
|
|
||||
|
||||
Citat:
Frölundas sjätte raka seger, nu börjar det likna något igen // Helén |
|
||||
|
||||
Hoppas trenden håller i sig även efter elitseriens uppehåll.
Det gör inget om Frölunda slår Timrå i kväll // Helén |
|
|||
|
|||
Hellen!
Frölunda vann inte! Äntligen kanske Timrå vaknar till liv igen! Det har varit lite jobbigt för jag bor med en MODOit och vad han har sagt kan ni ju tänka er.. Pia |
|
|||
|
|||
Varför är så många lag "taggade" när dom möter Frölunda....snyft
|
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén |
|
|||
|
|||
Säger bara en sak LINKÖPING, härligt ni ligger precis där ni ska i tabellen.
//Ingela |
|
|||
|
|||
Två "skitmål" i läkerolen i kväll, men ack så viktigt för Brynäs att vinna. 2-1 till Bif och det var två extremt bra målvakter. Brynäs hade det tufft i slutet med spel 4 mot 6 men redde ut det. Ytterst tveksam utvisning i slutet av tredje, man tror att Lärking "tycker illa om Brynäs";-)
|
|
||||
|
||||
Hm Det finns säkert en anledning till att Lärking inte dömt en enda av Frölundas hemmamatcher i år..., men kanske är det så att han har flera lag han inte tycker om
Grattis till vinsten Brynäs. // Helén |
|
||||
|
||||
Strålande igår Frölunda, en sjätteplats i dagsläget, inte illa, det är tight.
// Helén |
|
|